Day Trading
ArnoB schreef : Goedemorgen,
Na het verschrikkelijke nieuws van gisteren gaat de dag weer gewoon verder, maar voor diverse familieleden en kennissen van de slachtoffers zal dit nog lang niet achter de rug zijn. We wensen die iig veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.
De DAX is nabeurs wat hersteld en de 9800 wordt als sleutel gezien bij het slot van deze dag (vanwege weekbasis).
Het lijkt mij dat in de loop van de dag of direct bij opening nog wat met meer druk op de koersen komt. De laatste maanden was de expiratie dag juist een dag met weinig beweging.

Sluit ik me helemaal bij aan.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Partimetrader
-
Na het verschrikkelijke nieuws van gisteren gaat de dag weer gewoon verder, maar voor diverse familieleden en kennissen van de slachtoffers zal dit nog lang niet achter de rug zijn. We wensen die iig veel sterkte toe in deze moeilijke tijden.
De DAX is nabeurs wat hersteld en de 9800 wordt als sleutel gezien bij het slot van deze dag (vanwege weekbasis).
Het lijkt mij dat in de loop van de dag of direct bij opening nog wat met meer druk op de koersen komt. De laatste maanden was de expiratie dag juist een dag met weinig beweging.
- ArnoB
-
Fred schreef :
Partimetrader schreef : Goedemorgen, shorts meegenomen overnight. Straks maar even zien wat de bewegingen zijn? Wordt het een herstel of gaan we verder down?
Het lijkt momenteel een beetje op wat licht (al dan niet tijdelijk) herstel....
Mee eens, het kwartier is op weg naar het noorden? Nu kijken waar de top wordt gezet?
- Partimetrader
-
Partimetrader schreef : Goedemorgen, shorts meegenomen overnight. Straks maar even zien wat de bewegingen zijn? Wordt het een herstel of gaan we verder down?
Het lijkt momenteel een beetje op wat licht (al dan niet tijdelijk) herstel....
- Fred
-
- Fred
-
- Partimetrader
-
- ArnoB
-
ArnoB schreef : Dit kan nog meer druk op de koersen geven als er onduidelijkheid om de situatie blijft bestaan en zelfs heen en weer beschuldigingen gaan plaatsvinden.
Had morgen een redelijke zijwaarts beweging verwacht omdat de afgelopen maanden de donderdag voor een maand expiratie vaak een grote beweging is, maar de dag van de expiratie niet meer. Echter dit zou morgen wel eens anders kunnen uitpakken
Rond 16:15 had ik een DAX short genomen en om 17:20 de winst veilig gesteld (maar deze felle daling was door mij niet voorzien)
|Ik ben er ook niet echt blij mee. Gelukkig had BV me gisteren al wat gewaarschuwd....

- Fred
-
Had morgen een redelijke zijwaarts beweging verwacht omdat de afgelopen maanden de donderdag voor een maand expiratie vaak een grote beweging is, maar de dag van de expiratie niet meer. Echter dit zou morgen wel eens anders kunnen uitpakken

Rond 16:15 had ik een DAX short genomen en om 17:20 de winst veilig gesteld (maar deze felle daling was door mij niet voorzien)
- ArnoB
-
ArnoB schreef : Uit Amsterdam vertrokken Boeing 777 stort neer in Oekraïne
www.nu.nl/buitenland/3830706/amsterdam-v...eer-in-oekraine.html

- Syncophase
-
www.nu.nl/buitenland/3830706/amsterdam-v...eer-in-oekraine.html

- ArnoB
-
- ArnoB
-
DAX is ook weer terug gekeerd in het kanaal (kwartier nog wel niet ten einde) !!Syncophase schreef :
Wel een oplopende bodem op uurgrafiek. Kijken of 405.23 houdt.ArnoB schreef :
En zo zitten we weer rond de openingskoers...ArnoB schreef : De AEX is bijna terug bij het hoog van gisteren 408,8
Bijlage niet gevonden
- ArnoB
-
- C49
-
- C49
-
Wel een oplopende bodem op uurgrafiek. Kijken of 405.23 houdt.ArnoB schreef :
En zo zitten we weer rond de openingskoers...ArnoB schreef : De AEX is bijna terug bij het hoog van gisteren 408,8
Bijlage niet gevonden
- Syncophase
-