Day Trading
waar heel veel traders de mist is gaan.....
(zelf uiteraard ook leergeld betaald)
na langdurig trendkanaal met slechts kleine counterbewegingen, raakt men gewend aan de trend.
Als er dan ineens een wat grotere counterbeweging komt (en ofwel steunlijn of weerstandslijn uitgenomen wordt, ik probeer hier dus zowel situatie bij uptrends als downtrends te beschrijven), dan zien velen dit als unieke kans om weer lekker ''de trend mee te pakken'', terwijl dan de bevestiging net is geweest van een trenddraai. In dit geval lijkt het downtrend kanaal te zijn begonnen maar de KT indicators staan natuurlijk op zwaar oversold. Te dicht erop zitten en niet het grotere plaatje van afgelopen weken bekijken kan funest zijn. Ik heb vooral bij einde downtrend kanalen hier velen gezien die dan weer op het volgende down ritje inzetten. En dan een lange uptrend voor de kiezen krijgen
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
ArnoB schreef :
Out of the money natuurlijk, dus een 450 a 21 EUR is beter.ArnoB schreef :
Een 400 schrijven voor 41 EUR is geen slecht ideeFred schreef : Dan schrijf je toch een call 2017
Tot we toch naar boven de 450 gaan!!!!
- Victoria
-
Out of the money natuurlijk, dus een 450 a 21 EUR is beter.ArnoB schreef :
Een 400 schrijven voor 41 EUR is geen slecht ideeFred schreef : Dan schrijf je toch een call 2017
- ArnoB
-

- ArnoB
-
ArnoB schreef :
Ik koop daarvoor ETF's want een Put 250 voor 2017 zal wel aan de prijs zijnLinkerbaan schreef :
ArnoB schreef : Goedemorgen, een iets lagere opening en de DAX langzaam onderweg naar mijn target van ca. 9640 (bij 9650 gooi ik een trailing stoploss erop)
@Linkerbaan, we zullen zien. Mooiste is natuurlijk een omkeer candle patroon er tegen aan met bevestiging, maar zo mooi zal het wel niet gaan.
mocht je iets met die jarenlange daling willen doen, er is tijd zat om er op in te spelen![]()
Dan schrijf je toch een call 2017

- Fred
-
Ik koop daarvoor ETF's want een Put 250 voor 2017 zal wel aan de prijs zijnLinkerbaan schreef :
ArnoB schreef : Goedemorgen, een iets lagere opening en de DAX langzaam onderweg naar mijn target van ca. 9640 (bij 9650 gooi ik een trailing stoploss erop)
@Linkerbaan, we zullen zien. Mooiste is natuurlijk een omkeer candle patroon er tegen aan met bevestiging, maar zo mooi zal het wel niet gaan.
mocht je iets met die jarenlange daling willen doen, er is tijd zat om er op in te spelen![]()

- ArnoB
-
mocht je iets met die jarenlange daling willen doen, er is tijd zat om er op in te spelen

- ArnoB
-
- Partimetrader
-
@arno
aex weekgrafiek
voor mij is het gedrag rond de toppenlijn bepalend voor komende jaren
- Fred
-
Er staan in ieder geval toppatronen in diverse indices, waarbij sommige al met een 2e en 3e indicator zijn bevestigd. Ik ben benieuwd of morgen nog meer bevestigingen optreden of dat we toch weer op zoek gaan naar de bovenkant.
- ArnoB
-
ArnoB schreef :
De DOW zou rond de 17015 best weerstand kunnen ondervinden (dus niet veel ruimte omhoog meer) en dan terug naar beneden.Linkerbaan schreef : toch ff m;n fti's sort gesloten op 417,25
eens kijken of het laaste half uurtje een traditioneel UPje brengt
Als de dag voorbij is zal ik eens wat dagcharts posten.
voorlopig heb je gelijk
De DOW zou rond de 17015 best weerstand kunnen ondervinden (dus niet veel ruimte omhoog meer) en dan terug naar beneden.Linkerbaan schreef : toch ff m;n fti's sort gesloten op 417,25
Als de dag voorbij is zal ik eens wat dagcharts posten.
- ArnoB
-
aex gesloten door steunlijn heen
it geht oan?