Day Trading
fles wijn voor mij als dat niet uitkomt

doen?
bubbeltrader schreef : ik heb voor morgen (EXPIRATIEDAG) 420,3 staan ...
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-

- bubbeltrader
-
Value at risk (VAR) levels will be surging thanks to the extreme move in CHF, coupled with high and rising volatility in other asset classes, most notably commodities in recent days. As a result asset managers of many stripes will be forced to liquidate risk/positions. For G10 FX, favoured positions have been long USD / short AUD, CAD, EUR and NOK. The initial move in G10 FX will thus be position driven and the likes of AUD, CAD, NOK, EUR, et al should firm in coming days, perversely given higher levels of volatility typically weigh on these currencies.
The forced liquidation of positions following the collapse of Lehman’s played out of over many weeks and in many seemingly unrelated instruments across financial markets. We should expect the same, though to a much smaller degree.
- C49
-
- Knakenpoetser
-
Alleen hoe nu verder. Je zou nu niet in CHF willen zitten. Geen enkele kant op,
- Knakenpoetser
-
- ArnoB
-
- Knakenpoetser
-

- Knakenpoetser
-

- Knakenpoetser
-
GS heeft 16,5 procent verlies genomen op een swiss positie onbekend hoe of hoeveel.
- C49
-
En dit is een 1 tickchart van Reuters , in 5 minuten 700 pips eraf waar een normale stop zo tussen 20 - 50 pips ligt . De echt grote nemen wel een 100 pips , maar geen 700 pips en daarna gaat het vrolijk verder naar beneden .
Dus ja op welk niveau is nu je stop uitgeoefend . RaRa
- C49
-
Maar vele en echt grote zijn totaal verrast De peg was al 3 jaar in werking en dit kwam als een donderslag bij heldere hemel.
Neem aan dat de SNB vooraf wel met Draghi overlegd heeft , maar denk toch dat ze geschrokken zijn van deze enorme verrassing.
Denk dat de afwikkeling wel enkele dagen gaat duren en dan komt de ECB nog eens een keer en we krijgen ook nog een FOMC meeting
De woorden zullen nu extra op een goudschaaltje gewogen worden.
ArnoB schreef :
Had je verlies?? Dat had ik niet begrepen, ik dacht dat je alleen de grote beweging had gemistC49 schreef : Denk dat het voornamelijk een kwestie is van
hoe groot is mijn verlies
- C49
-
Had je verlies?? Dat had ik niet begrepen, ik dacht dat je alleen de grote beweging had gemistC49 schreef : Denk dat het voornamelijk een kwestie is van

- ArnoB
-
ArnoB schreef :
Das ook lullig voor diegene die denken geprofiteerd te hebben van de felle dalingC49 schreef : Paniek alom in de retail fx market
Dear Client,
Due to today’s unexpected CHF Central Bank action, some orders and positions have been executed or filled in an illiquid market.
When a true market has been established, all orders and positions that were executed will be reviewed to reflect the true market.
This may result in a worse execution rate than the originally filled level.
Trading Room
- C49
-
Das ook lullig voor diegene die denken geprofiteerd te hebben van de felle dalingC49 schreef : Paniek alom in de retail fx market
Dear Client,
Due to today’s unexpected CHF Central Bank action, some orders and positions have been executed or filled in an illiquid market.
When a true market has been established, all orders and positions that were executed will be reviewed to reflect the true market.
Trading Room
- ArnoB
-
Dear Client,
Trading Room
- C49
-