Day Trading
je kunt ervoor kiezen om nog voor TP2 te gaan ( heb je nog meer verdiend vandaag).
als je deze methode consequent toepast kun je onmogelijk verliezen, maar goed ieder zijn methode/systeem etc.
ik had beloofd om dit 14 dagen te plaatsen en heb mij aan mijn woord gehouden.
gretsch schreef : voor morgen:
open sell @ 1.06570 ( nu dus)
sell limit @ 1.06973
TP1 1.05974
TP2 1.05477
SL 1.07474
( niet vergeten morgenavond om hoe dan ook de boel te sluiten, om even voor 11)
zowel de limit order als nog eventueel openstaande trade's.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- gretsch
-

- ArnoB
-
Overheid Oostenrijk stopt met 100k garantie spaargelden....
een tripple A land dat de ''zekerheid"" van spaargeld wegneemt..
nadat ze de cashopname (zoals bij veel Europese landen) hebben beperkt
tot max 1000-3000 euro.
The new worldorder is emerging...

Bakstenen schreef : Linkerbaan,
alles is tegenwoordig met elkaar verbonden en mocht er een kink in de kabel komen en het balletje gaat rollen dan valt alles om ,kijk maar toen de Zwiterse frank los gelaten werd er gingen er aardig wat de bietenbrug op en wat denk je van aldie lieden die goedkope puts schrijven en maar denken dat de index daar niet komt ,denk maar weer aan 9/11 toen er niet gehandeld mocht worden de grote jongens of meisjes hebben overal rekeningen en hebben toen de shorts naar de FDAX geheveld maar de kleine man kan dat niet
- bubbeltrader
-
open sell @ 1.06570 ( nu dus)
sell limit @ 1.06973
TP1 1.05974
TP2 1.05477
SL 1.07474
( niet vergeten morgenavond om hoe dan ook de boel te sluiten, om even voor 11)
zowel de limit order als nog eventueel openstaande trade's.
- gretsch
-
alles is tegenwoordig met elkaar verbonden en mocht er een kink in de kabel komen en het balletje gaat rollen dan valt alles om ,kijk maar toen de Zwiterse frank los gelaten werd er gingen er aardig wat de bietenbrug op en wat denk je van aldie lieden die goedkope puts schrijven en maar denken dat de index daar niet komt ,denk maar weer aan 9/11 toen er niet gehandeld mocht worden de grote jongens of meisjes hebben overal rekeningen en hebben toen de shorts naar de FDAX geheveld maar de kleine man kan dat niet
- Bakstenen
-
klopt,je hebt een systeem en daar moet je je aan houden gaat het morgen omlaag pech gehad niet alles kan goed gaan,ik neem Turbo,s van Binck die zijn tot 22.00 uur te verhandelen , omdat ik dan geen zenuwen heb mocht er een flits crash komen en elke keer hetzelfde aantal behalve als ik niet voor de volle 100% ervan overtuigd ben ,ik bedoel als Yellen gaat spreken kan de candles nog zo mooie trend laten zien zij bepaald voor effe het toneelgretsch schreef : goed bezig Bakstenen,
als deze trade mis gaat kun je jezelf niets verwijten, dat je het niet goed hebt gezien.
en dat scheelt vaak al een hele hoop.
Bakstenen schreef : hier zie je dat de koers netjes op de Tline kwam die steun bood ,12177 is een vorige tussen high en dan de moeder van alle high 12254,5
- Bakstenen
-
In zijn jaarlijkse brief aan aandeelhouders waarschuwt de bestuursvoorzitter dat er een nieuwe crisis aankomt en dat de markt daar nog heviger op kan reageren, omdat de regels strenger zijn geworden.
De strengere regels voor de financiele sector, waardoor banken moeten voldoen aan zwaardere eisen voor kapitaal en liquiditeit, beperken het vermogen van die banken om schokken in de financiele markten op te vangen. Zo kunnen banken voorzichtiger worden met het verstrekken van krediet en minder bereid worden om bij claimemissies de uitgifte van aandelen te absorberen, wat kan leiden tot een tekort aan nieuwe aandelen.
Zulke factoren maken het "waarschijnlijker dat een crisis tot volatielere marktbewegingen leidt, met waarderingen die snel kunnen dalen, zelfs in markten die zeer liquide zijn", schrijft Dimon. Recente schokken op de markten voor Amerikaanse Treasury's en valutamarkten zijn volgens hem schot voor de boeg.
Op 15 oktober 2014 bewogen de Treasury's met een "nooit vertoonde" 40 basispunten. Hoewel zoiets "niet vaker dan eens in de 3 miljard jaar of zo zou moeten gebeuren" werd deze schok toch relatief makkelijk geabsorbeerd in de markt en leed niemand al te veel pijn, merkt Dimon op.
"Maar dit gebeurde in een klimaat dat we nog tamelijk vriendelijk zouden beschouwen. In een gestresst klimaat hadden de gevolgen veel erger kunnen zijn", stelt Dimon.
Dan is er nog het probleem van de clearinghuizen. Die staan tussen de twee kanten van financiele transacties in en vervullen sinds de crisis een rol als risicomanagers voor de mondiale markten. Maar dat zou de volgende crisis ook kunnen verergeren, denkt de J.P. Morgan-baas.
"Clearinghuizen zijn een goede zaak, maar niet als ze de zwakke plek blijken te zijn in de volgende crisis", stelt hij. "Het is belangrijk om te onthouden dat clearinghuizen risico's consolideren, maar niet per se elimineren."
Toch is er ook goed nieuws. In de volgende crisis zullen de banken niet centraal staan, gelooft Dimon. Hoewel ze door de strengere regels niet meer als schokdemper voor de financiele markten kunnen fungeren, zijn banken al met al wel veiliger en sterker dan voorheen.
En financiele markten zijn veerkrachtig, besluit Dimon. "Fundamenteel gezien, herstellen financiele markten over het algemeen, zo lang de economie niet instort."
als deze trade mis gaat kun je jezelf niets verwijten, dat je het niet goed hebt gezien.
en dat scheelt vaak al een hele hoop.
Bakstenen schreef : hier zie je dat de koers netjes op de Tline kwam die steun bood ,12177 is een vorige tussen high en dan de moeder van alle high 12254,5
- gretsch
-
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-
Valt wel mee het zijn er maar een stuk of 14 waar ik naar kijk ,en dan zijn er van die 14 een paar waar de volgende candle bevestiging geeft ,maar als we zijwaarts gaan is het echt opletten en goed kijken nu ook bij de FDAX daar ga ik zo long op omdat na de twee spinnings top er nu een groene candle staatgretsch schreef : ik vindt het wel knap als je zo kunt handelen, want er zijn ontzettend veel verschillende candels/patronen, om die altijd te herkennen......
wel een mooie techniek Bakstenen
Bakstenen schreef : Voorbeeld wat ik omcirkeld heb is een hammer wat eigenlijk een panieksell is de volgende moet dan bullisch zijn was ook wel weer een spinning top maar hoger als de hamer toen ben ik long gegaan ,de echte blijven zitten maar ik zeg altijd winst is winst
- Bakstenen
-
Zoals je kan zien heb ik geen RSI of wat ook onderin mijn grafiek niemand heeft mij tot nu toe het nut ervan laten inzien, kreten als "de RSI staat hoog" ja en? het ging nog hoger alleen op de FDAX 60 min kijk ik naar de RSI en dan nog zegt dat niets meest als die boven de 70 komt is het opletten maar dit jaar heb ik die ook boven de 80 gezien dus zeg het maar.Linkerbaan schreef : en ik ben al door heel wat osc indicator draaien gewaarschuwd waarbij ik echt dat dat de beweging zou doorzetten.
Patroonherkenning is bij mij laagste prio geworden, daar wordt je te vaak mee beduveld.
Steun/weerstands truukjes werken aardig, de handigste is valse doorbraak is verder in de trend en hogere top/lagere bodem.
- Bakstenen
-
- ArnoB
-
echt zwaar negatief
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-

was zelf short gegaan op eur/usd @ 1.07412, die laat ik lopen voor de wat langere termijn.
mijn dag trade's voor morgen plaats ik vanavond weer.
C49 schreef : Closed Cad @ 1.2580 Plus 45 pips.
Denk dat 1.2600 a 1.2630 vandaag nog wel haalbaar is, maar winst is winst.
Voorlopig 1.2500 , maar als de priceaction me niet bevalt gooien we hem er gewoon uit.gretsch schreef : SL 1.25122?
C49 schreef : Long USDCAD
- gretsch
-
Denk dat 1.2600 a 1.2630 vandaag nog wel haalbaar is, maar winst is winst.
Voorlopig 1.2500 , maar als de priceaction me niet bevalt gooien we hem er gewoon uit.
gretsch schreef : SL 1.25122?
C49 schreef : Long USDCAD
- C49
-