Day Trading
- C49
-
de buy limit @ 1.06705 is eruit gegaan.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- gretsch
-
Zigo schreef :
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
buy limit @ 1.06705
buy limit @ 1.06215
TP1 1.07195
TP2 1.07695
SL 1.05725
- gretsch
-
je hebt een mooie chart met de cloud en fibo levels, maar zou nog graag even willen opmerken dat je een vrij belangrijk fibo level mist n.l. 86%.
vrij vaak ketst de koers af op 86% level, dit is niet bij iedereen bekend, maar het is wel zo, zet hem er maar eens bij in, dan kom je dit vanzelf wel een keer tegen.
Zigo schreef : Gaat alsmaar beter Gretsch.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
Fok, wat een trading day tjonge jonge, wat een bizar koersverloop, de twee pos. toch nog kunnen sluiten met winst, echt ongeloofelijk, had ik totaal niet verwacht vanmorgen ( meer geluk dan wijsheid zullen we maar zeggen).
eigenlijk valt er op zulke dagen niet te traden, maar dat weet je niet altijd van te voren.
je moet wel over stalen zenuwen beschikken anders ben je binnen de kortste keren rijp voor een inrichting.
maar gelukkig is het goed afgelopen.
vanavond plaats ik weer een nieuwe, en zigo houdt de stand wel bij.
@ zigo, die tekens in dat kolommetje zijn astro tekens, eerlijk gezegd kijk ik er niet zo vaak naar, concentreer mij op de horizontale lijnen in mijn chart ( berekening) en voor de rest eigenlijk niets.
- gretsch
-
Bijlage niet gevonden
ArnoB schreef : Wat een divergentie (en ja ik begrijp dat dit onder meer door de EUR/USD komt) tussen de S&P500 en DAX future
- Zigo
-
gretsch schreef : Goedemorgen,
1e sell limit is eruit gegaan zag ik net eur/usd trade van gisteravond geplaatst.
bijgaand mijn lijstje up/down eur/usd voor de komende handelsdagen.
( dit is alleen bedoelt voor daghandel, dus geen langere termijn)
- Zigo
-

- ArnoB
-
Ik heb ook nog Imtech in porto (nog een paar andere aandelen ook ) gekocht op 5,07 heeft even 5,58 gestaan had toen moeten sluiten maar om toch nog wat te verdienen heb ik de call april 5,30 geschreven voor 15 cent nu zal je zeggen daar wordt je ook niet rijk van ,klopt maar als de koers op vrijdag 5,42 staat heb ik BE gespeeld met de geschreven call en goed winst op de aandelen mocht die hoger gaan ook geen punt want ik heb de aandelen
- Bakstenen
-
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
oke zie nu dat het een eindtotaal van alles is ,klasseZigo schreef : De kolom "Cum W/V" is het totaal van wat er tot nu toe is gemeld. (294 pips)
Als je iets anders bedoeld, in Exel kan bijna alles.Bakstenen schreef : Zigo,is het ook mogelijk dat onderin en totaal stand komt? is toch een pre als je in exel kan werken
- Bakstenen
-
- Zigo
-
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-