Day Trading

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
Alex en Binck die krijgen se software van Keyword maar ik blijf het een nadeel vinden dat je een script heb bij Alex en als je je account opzeg moet je weer opnieuw beginnen,als je het in Ninja maakt moet je koersen van een goede provider hebben ik doe het via IB (Lynx) maar ten eerste is er vertraging en je moet af en toe resetten om de juiste candles te krijgenbubbeltrader schreef : Ja zeker,
dat is ook de enige reden dat ik bij Alex een account heb...
ik schrijf scripts voor mijn applicaties en die werken prima.
de resultaten post ik regelmatig hiero
ArnoB schreef : Niet zo mooi LB, laatste jaar gaat Alex echt achteruit.
Kun je bij IG net als bij Alex ook zelf scripts maken voor de grafieken?
- Bakstenen
-
bubbeltrader schreef : hier een voorbeeld van een script op de AEX bij ALEX (dag nivo)
je ziet.. als een pijltje komt, dan minimaal 2 AEX punten
makkie toch?
static.afbeeldinguploaden.nl/1508/118503/vbhfTkyi.jpg
Hoi Bubbel,
dat zijn MA's neem ik aan. Welke zijn het en op welke stand stel je ze in bij Alex (Fred TA analfabeet)
- Fred
-
- ArnoB
-
het is altijd wennen...
groetjes
- bubbeltrader
-
In Alex stelt dat niets voor, dat klopt. Mijn vraag was juist of het ook net zo goed in andere platformen (IG, IB, ... ???) kan.bubbeltrader schreef : hier een voorbeeld van een script op de AEX bij ALEX (dag nivo)
makkie toch?

- ArnoB
-

makkie toch?

- bubbeltrader
-
Hmmm, uit je antwoord maak ik niet uit of je juist Alex alleen voor de scripts hebt of dat je in IG ook scripts maaktbubbeltrader schreef : Ja zeker,
de resultaten post ik regelmatig hieroArnoB schreef : Niet zo mooi LB, laatste jaar gaat Alex echt achteruit.

- ArnoB
-
de resultaten post ik regelmatig hiero

- bubbeltrader
-
Bakstenen schreef : Zo ben er bijna ik neem altijd een kleine laptop mee en voor ik op vakantie ga begin ik een week eerder met de updates binnen halen want anders zit je met een slechte wifi en moet je dagen wachten ,maar nog 2 te gaan.
Wat een beurs weer FTI 17 punten hoog laag zal wel een guitig dagje zijn voor een paar mensen maar je moet een groot hart hebben,maar als ik zo naar de grafiek kijk moet er nog een staartje naar beneden komen
Nee hoor, geen stress. Heel wat uurtjes weggeweest vandaag. Stress is nooit goed. Voorlopig even laatste trade van vandaag afgesloten, want ik krijg zo weer bezoek. En inderdaad weer een guitig dagje vandaag

Misschien vanavond nog even een paar short fti's inleggen....
- Fred
-
Wat een beurs weer FTI 17 punten hoog laag zal wel een guitig dagje zijn voor een paar mensen maar je moet een groot hart hebben,maar als ik zo naar de grafiek kijk moet er nog een staartje naar beneden komen
- Bakstenen
-
Ja wees maar lekker eiLinkerbaan schreef : goed bedoeld Bakstenen maar ik ga niet bellen om een order te laten uitvoeren, duurt veel te lang
en ik ga ook niet naar de gewone website.
we kunnen tegenwoordig apparaten op een komeet zetten, karretjes op Mars, en ze zorgen maar dat die applicatie net zo draait als alle concurrenten.
Bovendien geen zin in de frustratie daar in de wacht te staan terwijl de aex punten om je oren vliegen.
Gelukkig had ik geen positie trouwens
Bakstenen schreef : LB je kan toch bellen dan nemen ze de tijd op en krijg je alsnog uitvoering.

- Bakstenen
-
Dat ga ik onderzoeken: ik had net vannochtend nog m'n grafieken /instellingen/indicators helemaal perfect afgesteld.
Want het lullige is, de grafieken zijn wel goed - ALS het werkt
en ik ga ook niet naar de gewone website.
we kunnen tegenwoordig apparaten op een komeet zetten, karretjes op Mars, en ze zorgen maar dat die applicatie net zo draait als alle concurrenten.
Bovendien geen zin in de frustratie daar in de wacht te staan terwijl de aex punten om je oren vliegen.
Gelukkig had ik geen positie trouwens
Bakstenen schreef : LB je kan toch bellen dan nemen ze de tijd op en krijg je alsnog uitvoering.
Arno,ArnoB schreef : Niet zo mooi LB, laatste jaar gaat Alex echt achteruit.
ik hou er niet van om ergens in de cloud je scripts te maken zelf vraag ik meest advies bij TA script.com is van Keyword en dan kan ik ze zo importeren in Wallstreet for Windows dan heb ik ook alle koersen nog instaan kan ik veel uit proberen
- Bakstenen
-
- Bakstenen
-