Day Trading

caldaro.wordpress.com/
met heel veel links aan de rechterkant.. bijv PUG = erg goed
www.ew-forecast.com/
harmonicelliottwave.blogspot.nl/
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- bubbeltrader
-
Ben wel geen EW deskundige , het enigste wat ik ervan gebruik is het onderscheid tussen impulse en corrective waves ( eigenlijk weer een soort Price action), vanuit dit gezichtspunt klopt jouw telling dus niet.
De groene telling is voor mij zeer duidelijk Vraag is alleen , was dit een wave 1 of A In dit geval hebben we dan een failed wave 5 (groen)
Moglijk is ook de blauwe ABC , in dit geval moet Of is wave 4 misschien al gezet .
De C wave lijkt een 5wave te zijn wat vaak voorkomt in ABC correcties echter hij lijkt meer impulsief als correctief.
Indien Wave1 opwaarts wordt gebroken wordt de telling helemaal anders.
- C49
-
LT AEX EW telling....
mijn zoon speelt in elftal onder begeleiding ex-prof voetballer, ben zelf leider van dat elftal maar leer veel van die ex-prof

Linkerbaan schreef : Tja heb veel op RvP gelet gisteravond en ik zie een zeer geslepen voetballer die soms wel 3 Ajaxieden tegelijk te slim af is.
Hij weet precies wanneer ie moet rondsjokken (omdat ie weet dat ie de bal niet gaat krijgen) en hij weer ver van tevoren wanneer ie de bal wel kan gaan krijgen, daarin is ie echt slimmer dan alles wat er gisteren in het veld stond.
Alleen hij wordt totaal niet goed bereikt door de rest van Fenerbache spelers. Een (te) hoge bal met z'n rug naar het doel heeft weinig zin en als ie vrij staat en de bal vraagt dan zijn zijn teamgenoten druk bezig met stoeien met de bal maar zien geen kans te passen.
Hij is een spits die kan scoren, een bal kan vasthouden en razendsnel de beslissende opening kan forceren voorin.
En dan fluit het Ajax publiek hem uit als ie gewisseld wordt en men zegt dat ie gisteren onzichtbaar was.
Sterker nog, kon Ajax hem maar veroorloven want hij is het type spits wat ze juist nodig hebben, vergeet die hele Fischer, kan geen bal vasthouden. Ajax speelt zowieso met de taktiek van een dameshandbalteam niet om aan te gluren. Dat Frank de Boer daar nog mag coachen, is voor mij een raadsel
- Fred
-
Hij weet precies wanneer ie moet rondsjokken (omdat ie weet dat ie de bal niet gaat krijgen) en hij weer ver van tevoren wanneer ie de bal wel kan gaan krijgen, daarin is ie echt slimmer dan alles wat er gisteren in het veld stond.
Alleen hij wordt totaal niet goed bereikt door de rest van Fenerbache spelers. Een (te) hoge bal met z'n rug naar het doel heeft weinig zin en als ie vrij staat en de bal vraagt dan zijn zijn teamgenoten druk bezig met stoeien met de bal maar zien geen kans te passen.
Hij is een spits die kan scoren, een bal kan vasthouden en razendsnel de beslissende opening kan forceren voorin.
En dan fluit het Ajax publiek hem uit als ie gewisseld wordt en men zegt dat ie gisteren onzichtbaar was.
Sterker nog, kon Ajax hem maar veroorloven want hij is het type spits wat ze juist nodig hebben, vergeet die hele Fischer, kan geen bal vasthouden. Ajax speelt zowieso met de taktiek van een dameshandbalteam niet om aan te gluren. Dat Frank de Boer daar nog mag coachen, is voor mij een raadsel
Sunshine schreef : Goh Fred.... nu geef je zelf aan dat je reageert ondanks dat er uitdrukkelijk staat ervaren traders, krijg je automatisch een 2de stempel er bij opgeplakt....
ja foutje, bedankt.

- Fred
-

- bubbeltrader
-

- Sunshine
-
wie van jullie ervaren traders heeft een mening over deze grafiek van SMA solar..
..
dalende trend en dan een......dalend trendkanaal.
Gaat ie aan de bovenkant ontsnappen of krijgen we juist een leg down (voortzettingspatroon)?
Zie plaat
[/quote]
- Fred
-

Linkerbaan schreef : was leuke handelsdag
nu naar Amsterdam Arnea voor Ajax - Fenerbache
- bubbeltrader
-
nu naar Amsterdam Arnea voor Ajax - Fenerbache

Blijft lastig zo'n individueel aandeel zeker deze die nogal aan grillen van buitenaf onderhevig is.
Je zou al bijna een dubbele bodem kunnen vermoeden , als hij weer gaat dalen vermoed ik dat onderzijde kanaal niet meer gehaald gaat worden (zou meer op een opwaartse uitbraak kunnen gaan duiden).
Wel op letten op een mogelijke vorming van een Cup and handle , de cup staat er al .
Linkerbaan schreef : wie van jullie ervaren traders heeft een mening over deze grafiek van SMA solar....
dalende trend en dan een......dalend trendkanaal.
Gaat ie aan de bovenkant ontsnappen of krijgen we juist een leg down (voortzettingspatroon)?
Zie plaat
- C49
-
mijn bescheiden mening, op de daggrafiek afzakken ricting onderkant BB, daar wachten wat het volume doet, maar het lijkt een opzetje om daarna door te breken naar boven.
- Sunshine
-