Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

06 nov 2015 10:32 - 06 nov 2015 10:38 #12873 door bubbeltrader
een paar EW adepten :)

caldaro.wordpress.com/
met heel veel links aan de rechterkant.. bijv PUG = erg goed
www.ew-forecast.com/

harmonicelliottwave.blogspot.nl/
Laatst bewerkt: 06 nov 2015 10:38 door bubbeltrader.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
06 nov 2015 10:23 #12872 door C49
@LB
Ben wel geen EW deskundige , het enigste wat ik ervan gebruik is het onderscheid tussen impulse en corrective waves ( eigenlijk weer een soort Price action), vanuit dit gezichtspunt klopt jouw telling dus niet.
De groene telling is voor mij zeer duidelijk Vraag is alleen , was dit een wave 1 of A In dit geval hebben we dan een failed wave 5 (groen)
Moglijk is ook de blauwe ABC , in dit geval moet Of is wave 4 misschien al gezet .
De C wave lijkt een 5wave te zijn wat vaak voorkomt in ABC correcties echter hij lijkt meer impulsief als correctief.
Indien Wave1 opwaarts wordt gebroken wordt de telling helemaal anders.

Bijlagen:

• C49
  • C49's Profielfoto
06 nov 2015 08:58 #12871 door Linkerbaan
Hier weer een plaatje waarop comments welkom zijn

LT AEX EW telling....
Bijlagen:

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
06 nov 2015 08:58 #12870 door Linkerbaan
Ja ik heb een abo op voetbal
mijn zoon speelt in elftal onder begeleiding ex-prof voetballer, ben zelf leider van dat elftal maar leer veel van die ex-prof ;-)

• Linkerbaan
06 nov 2015 08:44 #12869 door Fred
Oei, heb jij ook al een abo op voetbal?! :lol:

Linkerbaan schreef : Tja heb veel op RvP gelet gisteravond en ik zie een zeer geslepen voetballer die soms wel 3 Ajaxieden tegelijk te slim af is.
Hij weet precies wanneer ie moet rondsjokken (omdat ie weet dat ie de bal niet gaat krijgen) en hij weer ver van tevoren wanneer ie de bal wel kan gaan krijgen, daarin is ie echt slimmer dan alles wat er gisteren in het veld stond.
Alleen hij wordt totaal niet goed bereikt door de rest van Fenerbache spelers. Een (te) hoge bal met z'n rug naar het doel heeft weinig zin en als ie vrij staat en de bal vraagt dan zijn zijn teamgenoten druk bezig met stoeien met de bal maar zien geen kans te passen.
Hij is een spits die kan scoren, een bal kan vasthouden en razendsnel de beslissende opening kan forceren voorin.

En dan fluit het Ajax publiek hem uit als ie gewisseld wordt en men zegt dat ie gisteren onzichtbaar was.
Sterker nog, kon Ajax hem maar veroorloven want hij is het type spits wat ze juist nodig hebben, vergeet die hele Fischer, kan geen bal vasthouden. Ajax speelt zowieso met de taktiek van een dameshandbalteam niet om aan te gluren. Dat Frank de Boer daar nog mag coachen, is voor mij een raadsel

• Fred
  • Fred's Profielfoto
06 nov 2015 08:19 - 06 nov 2015 08:20 #12868 door Linkerbaan
Tja heb veel op RvP gelet gisteravond en ik zie een zeer geslepen voetballer die soms wel 3 Ajaxieden tegelijk te slim af is.
Hij weet precies wanneer ie moet rondsjokken (omdat ie weet dat ie de bal niet gaat krijgen) en hij weer ver van tevoren wanneer ie de bal wel kan gaan krijgen, daarin is ie echt slimmer dan alles wat er gisteren in het veld stond.
Alleen hij wordt totaal niet goed bereikt door de rest van Fenerbache spelers. Een (te) hoge bal met z'n rug naar het doel heeft weinig zin en als ie vrij staat en de bal vraagt dan zijn zijn teamgenoten druk bezig met stoeien met de bal maar zien geen kans te passen.
Hij is een spits die kan scoren, een bal kan vasthouden en razendsnel de beslissende opening kan forceren voorin.

En dan fluit het Ajax publiek hem uit als ie gewisseld wordt en men zegt dat ie gisteren onzichtbaar was.
Sterker nog, kon Ajax hem maar veroorloven want hij is het type spits wat ze juist nodig hebben, vergeet die hele Fischer, kan geen bal vasthouden. Ajax speelt zowieso met de taktiek van een dameshandbalteam niet om aan te gluren. Dat Frank de Boer daar nog mag coachen, is voor mij een raadsel
Laatst bewerkt: 06 nov 2015 08:20 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
05 nov 2015 21:04 #12867 door Fred

Sunshine schreef : Goh Fred.... nu geef je zelf aan dat je reageert ondanks dat er uitdrukkelijk staat ervaren traders, krijg je automatisch een 2de stempel er bij opgeplakt.... :P

ja foutje, bedankt. :woohoo:

• Fred
  • Fred's Profielfoto
05 nov 2015 19:47 #12866 door bubbeltrader
@ LB zie mail :)

• bubbeltrader
05 nov 2015 18:31 - 05 nov 2015 18:33 #12865 door Sunshine
Goh Fred.... nu geef je zelf aan dat je reageert ondanks dat er uitdrukkelijk staat ervaren traders, krijg je automatisch een 2de stempel er bij opgeplakt.... :P
Laatst bewerkt: 05 nov 2015 18:33 door Sunshine.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
05 nov 2015 17:08 #12864 door Fred
Normaal gesproken zou ik zeggen naar boven uitbreken, even de totale beurs daargelaten.... Maar ik ben geen ervaren trader...

wie van jullie ervaren traders heeft een mening over deze grafiek van SMA solar..

..

dalende trend en dan een......dalend trendkanaal.
Gaat ie aan de bovenkant ontsnappen of krijgen we juist een leg down (voortzettingspatroon)?

Zie plaat
[/quote]

• Fred
  • Fred's Profielfoto
05 nov 2015 16:25 #12863 door bubbeltrader
Doe de groeten aan RVP :)
:lol: :lol: :lol:

Linkerbaan schreef : was leuke handelsdag

nu naar Amsterdam Arnea voor Ajax - Fenerbache :)

• bubbeltrader
05 nov 2015 16:09 #12862 door Linkerbaan
was leuke handelsdag

nu naar Amsterdam Arnea voor Ajax - Fenerbache :)

• Linkerbaan
05 nov 2015 16:02 #12861 door Linkerbaan
thnx voor de comments
Blijft lastig zo'n individueel aandeel zeker deze die nogal aan grillen van buitenaf onderhevig is.

• Linkerbaan
05 nov 2015 13:32 #12860 door C49
Neerwaarts momentum is duidelijk afgenomen .
Je zou al bijna een dubbele bodem kunnen vermoeden , als hij weer gaat dalen vermoed ik dat onderzijde kanaal niet meer gehaald gaat worden (zou meer op een opwaartse uitbraak kunnen gaan duiden).
Wel op letten op een mogelijke vorming van een Cup and handle , de cup staat er al .

Linkerbaan schreef : wie van jullie ervaren traders heeft een mening over deze grafiek van SMA solar....

Gaat ie aan de bovenkant ontsnappen of krijgen we juist een leg down (voortzettingspatroon)?

Zie plaat

• C49
  • C49's Profielfoto
05 nov 2015 12:09 - 05 nov 2015 12:11 #12859 door Sunshine
@Linkerbaan

mijn bescheiden mening, op de daggrafiek afzakken ricting onderkant BB, daar wachten wat het volume doet, maar het lijkt een opzetje om daarna door te breken naar boven.
Laatst bewerkt: 05 nov 2015 12:11 door Sunshine.

• Sunshine
  • Sunshine's Profielfoto
05 nov 2015 11:54 #12858 door Linkerbaan
wie van jullie ervaren traders heeft een mening over deze grafiek van SMA solar....

Zie plaat
Bijlagen:

• Linkerbaan
Tijd voor maken pagina: 0.879 seconden