Day Trading
pff
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- gretsch
-
maar wel erg ver van de MA50 (Uur) + 15 min indicator neg div, misschien even afkoelen?
Sunshine schreef : het is weer een fijne verdien dag, stond gisteren een dikke vette long signaal (meerdere signalen)
Nou, dan loop je nu toch ook nog lekker belastingvrij binnen?

- Fred
-
- Sunshine
-
Sunshine schreef : klimaat in de nederland is niet al te best, en daar ben ik gevestigd en moet ik dokken.
Maar zat laatst te lezen dat je erg goed op de hoogte bent van trust en belasting paradijzen en B.V opzetten daar, mss moet ik bij jou om advies vragen. grote geldsmurf
Oh ja joh, heb je dat ergens gelezen? Tsja, een adviesje zou misschien wel nuttig zijn voor jou dan.

- Fred
-
Maar zat laatst te lezen dat je erg goed op de hoogte bent van trust en belasting paradijzen en B.V opzetten daar, mss moet ik bij jou om advies vragen. grote geldsmurf
- Sunshine
-
Sunshine schreef : Fred dan moet je maar naar Togo verhuizen, hebben ze geen belasting maatregelen als deze en het is altijd mooi weer in Togo
Of gaan varen zoals jij en je loon laten uitbetalen in een gunstig klimaat

- Fred
-
Sunshine schreef : Fred dan moet je maar naar Togo verhuizen, hebben ze geen belasting maatregelen als deze en het is altijd mooi weer in Togo
Dank je Sunshine, voorwaar een voortreffelijk idee.

Edoch Nieuw Zeeland of Canada lijkt mij toch wat aantrekkelijker, ook i.v.m. de asielzoekers problematiek.

- Fred
-
- Sunshine
-
Het houdt n.l. in dat je b.v. bij een verhouding van 2 winst trades en 1 verlies trade van ieder 1.000 nu 1.000 verdient.
Vanaf 1 jan. is dat een verlies van slechts 300.
Ligt de verhouding op 3 winst trades tegen 2 verlies trades dan is het resultaat nu 1.000 winst.
Na 1 jan. is het een verlies van 50.
- Fred
-
Als ze b.v. met 10.000 euro werken en met de bekende winsttrades 750% winst behalen en daarnaast door (uiteraard eigen) stommiteit een 500% verlies, hadden de tot nu toe toch nog een winst van 250%, Oftewel 25.000 min abo kosten.
Nu worden ze over die 750% belast met 35% en mogen ze de verliezen en abo kosten niet aftrekken.
Per saldo hebben ze dan i.p.v. 250% oftewel 25.000 winst een verlies van : 75.000 x 35% = 26.250 + 50.000 +abo kosten = pakweg 77.000 - 75.000(winst) = 2.000.
Oftewel 2000 verlies i.p.v. 25.000 winst.. Leuk als je denkt dat je 250% winst hebt gemaakt maar het blijkt 20% verlies te zijn.

EN er onder uit kom je niet, want Belgische banken en brokers moeten die 35% inhouden en buitenlandse banken moeten de winsttrades doorgeven aan de Belgische fiscus (dan krijgen ze er nog een boete bovenop als ze het niet zelf aangegeven hebben!).
Ik wens de leden veel succes.
- Fred
-

Laten we daarom maar de term: "damaged staircase" invoeren als nieuwe TA term.
Een trap die je met grote sprongen moet beklimmen en waarbij je op een gegeven moment struikelt en plat op je gezicht onderaan op de stenen vloer eindigt.

- Fred
-

- Fred
-
Linkerbaan schreef : t gaat omhoog vanwege expi?
dat mag toch niet want dat is toch manipulatie?![]()
Jij en ik mogen niet manipuleren of voorkennis gebruiken. Banken mogen dat wel, mits ze het maar stiekem doen.

- Fred
-
dat mag toch niet want dat is toch manipulatie?