Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Linkerbaan
-
onzeker wat ze daarna gaan doen

expiratieweek
of eerst omlaag en dan hoger
of eerst hoger en dan afstort
we gaan het zien

- bubbeltrader
-
dan klopt het dus wel dat er e.e.a. veranderd is, de gann methode die ik vrij lang heb gebruikt, werkt al een behoorlijke tijd niet meer, wat denk ik te maken heeft met de huidige omstandigheden.
maar... een nieuwe tijd met nieuwe uitdagingen, geeft niks, daar wordt je alleen maar weer wijzer van.
op dit moment handel ik voornamelijk dax aex en senp op de 5 min. chart, kort werk dus, en dat begin ik wel aardig onder de knie te krijgen.
de gann methode gooi ik nog niet op de schroothoop, wie weet veranderd het in de toekomst wel weer de andere kant op, niemand die het weet.....
- gretsch
-

Ze doen het iig voor zichzelf goed met een 350,00 p/maand abbobubbeltrader schreef : @ LB system shop zal wel auto traden zijn.
systeem-traden.nl doet het wel goed.. elke dag 500 € voor 10 uur 's morgens
maar daar gaat het ook wel eens mis!

- ArnoB
-
16 dat is nogal watFred schreef : RBS waarschuwt cliënten voor catastrofaal beursjaar en stelt dat de olie naar $ 16 kan gaan dit jaar.....
Doe er mee wat je wilt

- ArnoB
-
maar hoeft niet altijd auto traden te zijn
systeem-traden.nl doet het wel goed.. elke dag 500 € voor 10 uur 's morgens
maar daar gaat het ook wel eens mis!
- bubbeltrader
-
Is gevolg van meer candle studie
En dan nog steeds ruimte voor verdere verbetering!
beweging langer laten lopen op basis van m'n indicatorset.
Velen die redelijke rendementen hebben gemaakt afgelopen jaren, staan nu in 2016 al dik in de min.
En toch begrijp ik dat niet helemaal, het zijn vaak autotrade systemen, dan is er toch iets niet goed afgesteld zonder verder in detail te treden.....
Doe er mee wat je wilt

- Fred
-
de tijden zijn inderdaad behoorlijk veranderd helaas. Ik heb mijn port. tegen eind dec. volledig liquide gemaakt.
De reden? Laat er eerst maar eens meer duidelijkheid komen over die speculatietax. Ik heb trouwens het idee dat die binnen een jaar weer wordt afgeschaft in de huidige vorm. Verder eind van de maand voor een maand of 3 op reis naar het zuiden met de camper. Niet overal internet en ook geen zin en tijd dan. Trouwens daghandel is dan helemaal onmogelijk en zoals je al zegt ON is vrijwel niet meer te doen.
Maar goed, er zijn tijden om geld te verdienen en andere tijden om het op te maken aan leuke dingen. Succes allemaal!
gretsch schreef : Hallo Lezers,
ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest (gepost), lees het wel regelmatig, wat mij opvalt is dat het hier erg rustig is, heb wel een klein beetje een idee hoe dat komt, maar dat hou ik maar voor mij, want als ik dat zeg maak ik denk ik geen vrienden.
de markt is veranderd, dat is wel duidelijk, heb daar nogal moeite mee gehad, maar langzamerhand begin ik mijn draai daarin wel weer te vinden, en ik denk dat dat bij de meeste wel zo is.
LT trade's zijn de laatste tijd bijna niet meer te doen, het gaat domweg te snel.
ik hou mij alleen nog maar bezig met daghandel, ik weet niet hoe het anderen vergaat maar pos. ON meenemen is linke soep.
de kans dat de koers een flinke sprong de andere kant dan de lopende pos. maakt is vrij groot, dus eerlijk gezegd durf ik dat niet eens meer,
graag jullie mening... nemen jullie wel pos. overnight mee?
vinden jullie ook dat de boel veranderd is?
of zit dat tussen mijn oren en is alles nog zoals het pak hem beet een jaar terug was.......
groeten
Gretsch
- Fred
-

Helaas is het wat rustiger hier en dat is jammer, zelf kan ik helaas momenteel weinig tijd vrij maken om hier wat actiever te gaan posten en werven :-/
- ArnoB
-
ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest (gepost), lees het wel regelmatig, wat mij opvalt is dat het hier erg rustig is, heb wel een klein beetje een idee hoe dat komt, maar dat hou ik maar voor mij, want als ik dat zeg maak ik denk ik geen vrienden.
de markt is veranderd, dat is wel duidelijk, heb daar nogal moeite mee gehad, maar langzamerhand begin ik mijn draai daarin wel weer te vinden, en ik denk dat dat bij de meeste wel zo is.
LT trade's zijn de laatste tijd bijna niet meer te doen, het gaat domweg te snel.
ik hou mij alleen nog maar bezig met daghandel, ik weet niet hoe het anderen vergaat maar pos. ON meenemen is linke soep.
de kans dat de koers een flinke sprong de andere kant dan de lopende pos. maakt is vrij groot, dus eerlijk gezegd durf ik dat niet eens meer,
graag jullie mening... nemen jullie wel pos. overnight mee?
vinden jullie ook dat de boel veranderd is?
of zit dat tussen mijn oren en is alles nog zoals het pak hem beet een jaar terug was.......
groeten
Gretsch
- gretsch
-
- bubbeltrader
-
Dax weekgrafiek.
- kleine
-