Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

13 jan 2016 16:07 #14317 door Linkerbaan
op deze stand een lelijke aex dagcandle

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
13 jan 2016 15:23 - 13 jan 2016 15:24 #14316 door bubbeltrader
USA openen tussen 1938 -1940
onzeker wat ze daarna gaan doen O:)
expiratieweek
of eerst omlaag en dan hoger
of eerst hoger en dan afstort
we gaan het zien :dry:
Laatst bewerkt: 13 jan 2016 15:24 door bubbeltrader.

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
13 jan 2016 10:25 #14315 door gretsch
Goedemorgen,
dan klopt het dus wel dat er e.e.a. veranderd is, de gann methode die ik vrij lang heb gebruikt, werkt al een behoorlijke tijd niet meer, wat denk ik te maken heeft met de huidige omstandigheden.
maar... een nieuwe tijd met nieuwe uitdagingen, geeft niks, daar wordt je alleen maar weer wijzer van.
op dit moment handel ik voornamelijk dax aex en senp op de 5 min. chart, kort werk dus, en dat begin ik wel aardig onder de knie te krijgen.
de gann methode gooi ik nog niet op de schroothoop, wie weet veranderd het in de toekomst wel weer de andere kant op, niemand die het weet.....

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
13 jan 2016 09:50 #14314 door Linkerbaan
350? dat is best veel, als je zo 100 klantjes hebt, hoef je het niet eens meer van je trade winsten te hebben :lol: :lol:

• Linkerbaan
13 jan 2016 09:32 #14313 door ArnoB

bubbeltrader schreef : @ LB system shop zal wel auto traden zijn.
systeem-traden.nl doet het wel goed.. elke dag 500 € voor 10 uur 's morgens
maar daar gaat het ook wel eens mis!

Ze doen het iig voor zichzelf goed met een 350,00 p/maand abbo :S :pinch:

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
13 jan 2016 09:26 #14312 door ArnoB

Fred schreef : RBS waarschuwt cliënten voor catastrofaal beursjaar en stelt dat de olie naar $ 16 kan gaan dit jaar.....
Doe er mee wat je wilt ;)

16 dat is nogal wat :)

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
13 jan 2016 09:12 #14311 door Linkerbaan
System shop is een platform van vele signaal aanbieders, lijkt erop de meesten auto traden
maar hoeft niet altijd auto traden te zijn

• Linkerbaan
13 jan 2016 08:50 #14310 door bubbeltrader
@ LB system shop zal wel auto traden zijn.
systeem-traden.nl doet het wel goed.. elke dag 500 € voor 10 uur 's morgens
maar daar gaat het ook wel eens mis!

• bubbeltrader
13 jan 2016 08:40 - 13 jan 2016 08:44 #14309 door Linkerbaan
Moet zeggen dat dit 1 van mijn beste eerste weken ooit is....
Is gevolg van meer candle studie

En dan nog steeds ruimte voor verdere verbetering!
beweging langer laten lopen op basis van m'n indicatorset.
Laatst bewerkt: 13 jan 2016 08:44 door Linkerbaan.

• Linkerbaan
13 jan 2016 08:38 #14308 door Linkerbaan
@Gretsch, ik zag een overzicht van doorgewinterde traders/signaalaanbieders via de System Shop (google ff).
Velen die redelijke rendementen hebben gemaakt afgelopen jaren, staan nu in 2016 al dik in de min.

En toch begrijp ik dat niet helemaal, het zijn vaak autotrade systemen, dan is er toch iets niet goed afgesteld zonder verder in detail te treden.....

• Linkerbaan
13 jan 2016 08:11 #14307 door Fred
RBS waarschuwt cliënten voor catastrofaal beursjaar en stelt dat de olie naar $ 16 kan gaan dit jaar.....
Doe er mee wat je wilt ;)

• Fred
  • Fred's Profielfoto
13 jan 2016 08:00 #14306 door Fred
Goedemorgen Gretsch,
de tijden zijn inderdaad behoorlijk veranderd helaas. Ik heb mijn port. tegen eind dec. volledig liquide gemaakt.
De reden? Laat er eerst maar eens meer duidelijkheid komen over die speculatietax. Ik heb trouwens het idee dat die binnen een jaar weer wordt afgeschaft in de huidige vorm. Verder eind van de maand voor een maand of 3 op reis naar het zuiden met de camper. Niet overal internet en ook geen zin en tijd dan. Trouwens daghandel is dan helemaal onmogelijk en zoals je al zegt ON is vrijwel niet meer te doen.
Maar goed, er zijn tijden om geld te verdienen en andere tijden om het op te maken aan leuke dingen. Succes allemaal!

gretsch schreef : Hallo Lezers,
ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest (gepost), lees het wel regelmatig, wat mij opvalt is dat het hier erg rustig is, heb wel een klein beetje een idee hoe dat komt, maar dat hou ik maar voor mij, want als ik dat zeg maak ik denk ik geen vrienden.
de markt is veranderd, dat is wel duidelijk, heb daar nogal moeite mee gehad, maar langzamerhand begin ik mijn draai daarin wel weer te vinden, en ik denk dat dat bij de meeste wel zo is.
LT trade's zijn de laatste tijd bijna niet meer te doen, het gaat domweg te snel.
ik hou mij alleen nog maar bezig met daghandel, ik weet niet hoe het anderen vergaat maar pos. ON meenemen is linke soep.
de kans dat de koers een flinke sprong de andere kant dan de lopende pos. maakt is vrij groot, dus eerlijk gezegd durf ik dat niet eens meer,
graag jullie mening... nemen jullie wel pos. overnight mee?
vinden jullie ook dat de boel veranderd is?
of zit dat tussen mijn oren en is alles nog zoals het pak hem beet een jaar terug was.......
groeten
Gretsch

• Fred
  • Fred's Profielfoto
13 jan 2016 00:25 #14305 door ArnoB
Ben wel met je eens Gretsch dat day-trading (dus altijd sluiten eind van de dag) wat minder risico met zich mee brengt. De markt is best wel volatiel en als je verkeerd zit, moet je niet blijven zitten met de hoop dat het wel goed gaat komen :sick:
Helaas is het wat rustiger hier en dat is jammer, zelf kan ik helaas momenteel weinig tijd vrij maken om hier wat actiever te gaan posten en werven :-/

• ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
13 jan 2016 00:07 #14304 door gretsch
Hallo Lezers,
ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest (gepost), lees het wel regelmatig, wat mij opvalt is dat het hier erg rustig is, heb wel een klein beetje een idee hoe dat komt, maar dat hou ik maar voor mij, want als ik dat zeg maak ik denk ik geen vrienden.
de markt is veranderd, dat is wel duidelijk, heb daar nogal moeite mee gehad, maar langzamerhand begin ik mijn draai daarin wel weer te vinden, en ik denk dat dat bij de meeste wel zo is.
LT trade's zijn de laatste tijd bijna niet meer te doen, het gaat domweg te snel.
ik hou mij alleen nog maar bezig met daghandel, ik weet niet hoe het anderen vergaat maar pos. ON meenemen is linke soep.
de kans dat de koers een flinke sprong de andere kant dan de lopende pos. maakt is vrij groot, dus eerlijk gezegd durf ik dat niet eens meer,
graag jullie mening... nemen jullie wel pos. overnight mee?
vinden jullie ook dat de boel veranderd is?
of zit dat tussen mijn oren en is alles nog zoals het pak hem beet een jaar terug was.......
groeten
Gretsch

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
12 jan 2016 21:09 #14303 door bubbeltrader
Dat klopt.. de daling was vanavond al..
(zie postings CFD chatbox :) )

plaatje voor vanavond.. kd was ca 1905 en naar 1924..

Bijlagen:

• bubbeltrader
12 jan 2016 19:53 #14302 door kleine
We zijn opgeveerd van de week steunlijn, maar ik verwacht nog wel een terugtest van die lijn.
Dax weekgrafiek.
Bijlagen:

• kleine
  • kleine's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.756 seconden