Day Trading
Slechts één grafiek, om effe te laten zien dat ik nog leef

Grafiek 1:
Vandaag vond de koers 'ergens' steun, en dat -ergens- was mooi te zien in de MurreyMath grafiek die ik u in de voorgaande update hieronder al toonde.
Ik heb in bovenstaande grafiek alleen even het hoofdframe van MurreyMath weergegeven, het frame wat Farraday zo graag liet zien (ik hoop dat ik me niet vergis in de naam, getallen liggen me beter dan namen, reden waarom ik onder de foto op mijn nachtkastje de naam van mijn vrouw heb geschreven... dat voorkomt -nare complicaties- bij het wakker worden

De steun op de mini-Murrey-math line mag gezien worden als een steun op de 1/8 lijn.
Let u ook op de signalen vanuit de WCumVeloc lijn (een indicator van een apotheker uit de jaren 19 van de vorige eeuw), deze signaleert vaak 1 tot 2 koersbars eerder dan een steun-weerstand-lijn in de koers grafiek.
Ik heb u de ta-scripts voor bovenstaande indicatoren gegeven, dus volg ze alstublieft zelf, ik heb niet de tijd telkens een grafiek met verhaaltje neer te zetten.
.
In de daggrafiek ligt de steun -voor verder dalen- op 392,44 en in de FTI grafiek op 388,35 .... niveaus om naar uit te kijken wanneer de index door zijn hoeven zakt... als ie dat al nu gaat doen ...
.
Ik ga m'n Poedel imiteren, die ligt allang op één oor.
.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- JanS
-
- Zigo
-
Openen rond 1849
suc6
- bubbeltrader
-

- ArnoB
-
- ArnoB
-

Het ziet er zeer negatief uit momenteel

- ArnoB
-

- Gompie
-
- bubbeltrader
-
maakt het allemaal volkomen ongeloofwaardig mits je gewoon aan het trollen bent
Fluxtrader schreef : Ineen rechte lijn zo te zien. Naar beneden.
Iedere dag zoiets roepen en je krijgt natuurlijk wel een keertje gelijk. Maar is dat wijsheid of geluk. Ik denk dat laatste.
bubbeltrader schreef : ES 1889 -1892 en up
- Spin
-
De ¼de-daggrafiek kent een duidelijk patroon van LowerHighs/LowerLows. Er dreigt een SHS-patroon te worden geactiveerd maar hierbij is waakzaamheid geboden. De gapwindow (407.81/410.01) ligt vlak onder de neckline en doorgaans wordt een gap niet zonder meer prijs gegeven.
Hoe dan ook, bij het doorbreken van de neckline liggen de targets op 402, 399 en 390.
Iedere dag zoiets roepen en je krijgt natuurlijk wel een keertje gelijk. Maar is dat wijsheid of geluk. Ik denk dat laatste.
bubbeltrader schreef : ES 1889 -1892 en up
- Fluxtrader
-

- bubbeltrader
-