Day Trading
We gaan het zien (of niet).
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Grabber
-

Fred schreef : Mits Trump 20 jan. levend haalt....
- Grabber
-
Grabber schreef : Op 2 januari 2017 zijn we begonnen met een nieuwe impuls beweging UP.
Ik ben niet erg bedreven in Elliot Waves maar volgens mij is dit Wave 5 en dat betekent dat dit voorlopig de laatste rally up is voor de komende dagen/weken. 20 januari is de inauguratie van Trump wellicht dat rond die tijd de daling wordt ingezet.
Dagchart: invst.ly/302h-
- Fred
-
Ik ben niet erg bedreven in Elliot Waves maar volgens mij is dit Wave 5 en dat betekent dat dit voorlopig de laatste rally up is voor de komende dagen/weken. 20 januari is de inauguratie van Trump wellicht dat rond die tijd de daling wordt ingezet.
Dagchart: invst.ly/302h-
- Grabber
-
Reclame bij vrienden of bekenden is natuurlijk welkom . De sitenaam adnbeursanalyse.nl is daarvoor wat lang, maar met adn.nu komt u op dezelfde plaats. Of u echter reclame voor me maakt of niet, ik wens u en de uwen een in alle opzichten prachtig 2017 toe! -Ad Nooten-
www.adnbeursanalyse.nl/Slotanalyses/2016...xhhHPpUDj9Y(30).html
Linkerbaan schreef : heb je daar een link van?
- Grabber
-
Als we dan nu al bij 488 staan.....
Marnix schreef : www.iex.nl/Column/260146/Experts-2017-wo...matig-beursjaar.aspx
- Marnix
-
Partimetrader schreef : ik hou me vast aan de voorspelling van adje nooten of dit of volgend jaar onder de 200

Partimetrader schreef : ik hou me vast aan de voorspelling van adje nooten of dit of volgend jaar onder de 200
- ArnoB
-
Linkerbaan schreef : Dit heeft alles van een nieuwe supercycle, tel daarbij op het verse nieuwjaarsgeld en de gebruikelijke comakopers
- Partimetrader
-

Er lijkt zich een gevecht te ontstaan tussen de kopers en verkopers gezien het koers verloop. Ik vrees dat de kopers zoals de laatste tijd meestal het geval is het gevecht gaan winnen.
Linkerbaan schreef : dat lijkt me eerder neg divergentie

- Partimetrader
-
Partimetrader schreef : Bij mij staat de rsi met ma nog steeds in de short modus op de 135 minuten. Dus het zou nu even terug kunnen. Hogere top in de koers en een lagere top in de rsi oftewel nr
Linkerbaan schreef : mee eens, ik heb nog steeds FTI 477 zone als KD (en als we daar komen, dan verder zien)
- Partimetrader
-
Partimetrader schreef : en we gaan vrolijk verder waar we gisteren zijn geeindigd upperdepup, maar pas op als het gaat dan gaat het mijn in ziens heel hard. rsi op dagbasis geeft iets anders aan maar ik kan het mis hebben?
- Partimetrader
-