Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Grabber
-
- Grabber
-
voor een paar jaar geleden heb ik ook zoiets gehad:
www.mtpredictor.com/elliott-wave
maar ben op een gegeven moment er ook weer mee opgehouden dat te gebruiken.
dat programma heb ik nog wel en zou het zo weer op kunnen starten maar heeft toch ook wel z'n beperkingen vindt ik.
ach niets is perfect.
TDH schreef : Hi Gretsch, goed te zien dat je weer back in business bent en het jaar goed start!
Plaatje van mij is een screenshot van het Elwave. Dit is een Elliott Wave programma waarin ik een RT datafeed heb lopen en dat steeds de hoogst scorende Elliott Wave count berekent. Deze heb ik bij het traden openstaan en is één van mijn richtinggevers. Plaatje was een 'impliciete waarschuwing' voor Grabber met z'n long...
Programma heeft uiteraard geen 100% score maar geeft op ieder moment wel de hoogste kans voor KT vervolgbeweging.
- gretsch
-
Plaatje van mij is een screenshot van het Elwave. Dit is een Elliott Wave programma waarin ik een RT datafeed heb lopen en dat steeds de hoogst scorende Elliott Wave count berekent. Deze heb ik bij het traden openstaan en is één van mijn richtinggevers. Plaatje was een 'impliciete waarschuwing' voor Grabber met z'n long...
Programma heeft uiteraard geen 100% score maar geeft op ieder moment wel de hoogste kans voor KT vervolgbeweging.
gretsch schreef : ah, die ken ik nog, heb ik vroeger wel mee gewerkt, maar ik weet niet meer hoe goed/slecht deze indicator was ( te lang geleden voor mij)
- TDH
-
- gretsch
-
ik wacht even tot 12 uur voor bevestiging (TS draaitijd).
en dan ga ik long
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
dus in ned tijd is dat 11:57 ( 12 uur dus).
nu moet je met deze tijden niet op een minuut nauwkeurig kijken want dat is niet de bedoeling.
ik werk als volgt:
ik heb een mogelijke draaitijd in TS en die combineer ik met mijn favo indicator, dus ik gebruik het als een soort van bevestiging.
mr.aex schreef : Hallo Gretsch, ik heb ff nagedacht over jouw interessantie posts over de ED....dus eigenlijk moeten we zeggen dat de tijden op de (onderstaande) grafiek 1 uur achter lopen op de Ned. tijd.
Anders gezegd; wat op de grafiek om 13.00 u 'gebeurd', is om 12.00 u op de Ned. tijd 'gebeurd' ? (als alles volgens 'voorspelling' zou verlopen ?)
Mee eens ?
- gretsch
-
- TDH
-
- Grabber
-
gretsch schreef : eerst volgende mogelijke draaitijd ED: plm 12uur,
( combineren met een indicator en gaan met die banaan).
- Grabber
-
Anders gezegd; wat op de grafiek om 13.00 u 'gebeurd', is om 12.00 u op de Ned. tijd 'gebeurd' ? (als alles volgens 'voorspelling' zou verlopen ?)
Mee eens ?
gretsch schreef : eerst volgende mogelijke draaitijd ED: plm 12uur,
- mr.aex
-
- gretsch
-
maar ik had een pijl down, en mijn ervaring van de afgelopen tijd is dat ik die pijl beter niet kan negeren, vandaar dat ik er uit gestapt ben.
Bijlage niet gevonden
Linkerbaan schreef : in grafiek 10 uur draaipunt, daar ging je uit je longs maar dat strookt niet met 1 uur voor lopen Ned tijd?
Of zie ik iets over t hoofd?
- gretsch
-
- Grabber
-
- Grabber
-
Of zie ik iets over t hoofd?
gretsch schreef : eventuele draaitijden voor vandaag ( intraday 5 min chart) ED
( tijden lopen 1 uur voor op de Ned tijd)
deze draaitijden combineren met een goede indicator op de 5min. geeft een heel mooi resultaat.
en dan valt er vrij gemakkelijk geld te verdienen........