Day Trading
gretsch schreef : limit orders geannuleerd.
ik wacht even af ( ik heb weinig zin om te verliezen met een paar domme akties)
je bent je geld sneller kwijt dan je hem opbouwt met beurshandel.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- TDH
-
ik wacht even af ( ik heb weinig zin om te verliezen met een paar domme akties)
je bent je geld sneller kwijt dan je hem opbouwt met beurshandel.
- gretsch
-
Of gaan ze nu juist om hem te supporten hahaLinkerbaan schreef : @TDH, ja dat zegt mijn gevoel ook! Wijs antwoord....
Maar het komt vaak voor
PS. iemand al foto's gezien van al die motorrijders die naar Trump inauguratie gaan om te protesteren??![]()
- TDH
-
Maar het komt vaak voor
PS. iemand al foto's gezien van al die motorrijders die naar Trump inauguratie gaan om te protesteren??

Linkerbaan schreef : ik ben nog steeds iets aan het onderzoeken, namelijk of koersen van te vroege pijlen (signalen) van de smi, later altijd weer behaald worden als kd. Misschien heb ik te kort historie om het echt grondig te onderzoeken.
Het 15 min plaatje zoals gepost, ziet er goed uit qua smi maar op de 2 min krijg ik nogal eens te vroeg signalen.
Maar zover ik terug kan kijken, 'komen die altijd wel weer goed'..... dus die niveaus worden toch gehaald als je een beetje geduld hebt.
Zo had ik een groene pijl bij 484,5 en daarna zakte het door.
En nu zie je dat we toch inderdaad weer naar het niveau van dat eerste long signaal SMI gaan. (rond retrace level van TDH = 50 fibo)
Als het op de 2 min zo werkt dan zal het ook wel voorkomen op de 15. En daar heb ik nog een KD van 480 staan dan vanaf 19 december (toen werkte ik hier nog niet mee en het is ook aan het begin van de nieuwe januari fti, waarbij die grafiek nog amper historie heeft, dus weet niet of dit te vertrouwen is)
- TDH
-
- TDH
-
Edit: omdat beweging up nu anders is verlopen dan de glijbaan omlaag kan dat weer inhouden dat er vanaf kleiner frame nieuwe move is gestart..
- TDH
-
Het 15 min plaatje zoals gepost, ziet er goed uit qua smi maar op de 2 min krijg ik nogal eens te vroeg signalen.
Maar zover ik terug kan kijken, 'komen die altijd wel weer goed'..... dus die niveaus worden toch gehaald als je een beetje geduld hebt.
Zo had ik een groene pijl bij 484,5 en daarna zakte het door.
En nu zie je dat we toch inderdaad weer naar het niveau van dat eerste long signaal SMI gaan. (rond retrace level van TDH = 50 fibo)
Als het op de 2 min zo werkt dan zal het ook wel voorkomen op de 15. En daar heb ik nog een KD van 480 staan dan vanaf 19 december (toen werkte ik hier nog niet mee en het is ook aan het begin van de nieuwe januari fti, waarbij die grafiek nog amper historie heeft, dus weet niet of dit te vertrouwen is)
- TDH
-
- TDH
-
Was weer een guitig dagje. Kijk later wel weer, ff te druk nu.
- Fred
-
Linkerbaan schreef : ja maar een andere KT indicator zou nu ook ff UP kunnen aangeven
tis maar net hoe eea ingericht is in je systeem
- TDH
-
Grabber schreef : inderdaad 480.1 fti
- Grabber
-
- vanochtend direct na opening geschreven puts voor weinig terug gekocht
- 20 min. geleden onder 20% short fti o/s dagputs 19 jan. 484
- paar minuten geleden 0nder 20% short fti dagputs 19 jan. 483 geschreven
- momenteel nog 60% short fti vrij.
- c/b jan. calls 488
- Fred
-