Day Trading
Pr weekend!
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- TDH
-
net zoals ze, toen we bij 489 waren, het over 500+ hadden

gretsch schreef : heel goed LB,
ik wacht nog even op de draaitijd, misscien is het niks, maar dat is dan maar zo.
ik hou mij even aan mijzelf opgelegde regels.
ik wacht nog even op de draaitijd, misscien is het niks, maar dat is dan maar zo.
ik hou mij even aan mijzelf opgelegde regels.
Linkerbaan schreef : longs eruit en gedraaid
- gretsch
-
Ieder een goede gezondheid en veel succes gewenst. En Kie!
- Kweenie
-
Maar daar koop ik dan bij
Linkerbaan schreef : we gaan toch niet overdrijven en naar 486 fti he?
De index is met een sluiptocht richting de zgn. ‘best meeting price target’ van het inverse SHS-patroon bezig. De terugtest van de neckline van gisterenmiddag mag voorbeeldmatig genoemd worden.
Verder is er weinig mis met de voortzetting van het patroon van Hl/HH en blijft de AEX keurig binnen het opwaarts trendkanaal.
Vanochtend verrast door spike down AEX. Ik zit nu te wachten op een corrigerende beweging in deze up move.
- Grabber
-
het lijkt ook wel of dat erger wordt, dit bedoel ik niet als klagen, maar het valt gewoon op.
sommige dingen blijven nog wel redelijk overeind staan, er zijn nog wel indicatoren die redelijk werken en astro werkt soms ook nog wel, maar het is niet zoals het geweeest is, dat is mijn gevoel een beetje.
en dat van jou ook begrijp ik.
Linkerbaan schreef : @Gretsch, klopt ik zie uitzondering na uitzondering in het lijnenspel
maar als het goed is heeft niemand verlies gemaakt sinds 3 januari, gezien trading range en geen verliesnemen maar bijopen
- gretsch
-
maar als het goed is heeft niemand verlies gemaakt sinds 3 januari, gezien trading range en geen verliesnemen maar bijopen
bijgaand de kale 4Hchart van de dax.
gisteren zei ik al dat ik niets met de grafieken kan de afgelopen tijden, en dat is al een hele tijd aan de gang.
voor mijn gevoel zit er totaal geen structuur meer in, ik vindt het een zooitje, ik kan er dan ook niets mee.
en dan heb ik het over de grotere TF's, niet het korte werk want dat is een totaal andere dicipline.
TDH vindt het allemaal wel meevallen zegt hij, en dat kan, het kan zijn dat hij beter met de huidige grafieken overweg kan, maar dat zal hem dan in de aard van het beestje zitten, en dat bedoel ik niet negatief.
er zijn heel veel mensen die vinden los,chaos,rommelig, geweldig, die gedijen daar juist heel goed op en zien daarin hun mogelijkheden.
ik kan er niet tegen, ik hou van structuur, orde enz., met chaos heb ik niets en kan ik niets, ik hou bijv. ook niet van rommelmarkten, terwijl een ander het helemaal het einde vindt.
en daarom hou ik het maar bij daghandel want op de grotere TF's zie ik het totaal niet, misschien komt het wel nooit meer terug, want wel leven nu in een chaotische tijd, en wie weet hoelang dat gaat duren.
- gretsch
-
- C49
-
Laat je niet gekmaken joh
C49 schreef : Gekker moet het toch niet worden of ??
www.telegraaf.nl/prive/27555544/___Trump...voor_Clinton___.html
www.telegraaf.nl/prive/27555544/___Trump...voor_Clinton___.html
- C49
-