Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

06 feb 2017 09:08 #34442 door TDH
'mor-ning! Mooie start van de week..

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• TDH
  • TDH's Profielfoto
04 feb 2017 12:09 #34441 door mr.aex
Erg tof, dank je Gretsch !
Ik weet nog niet of ik er wat mee kan doen, omdat ik wellicht andere bezigheden heb, net als afgelopen week.

Goed weekend verder !

Grt.

gretsch schreef : de dax cycle volgens voor a.s. maandag, de (ned) tijden staan erin.
maandag ben ik de hele dag op pad, maar dinsdag hoop ik weer van de partij te zijn.

Bijlage niet gevonden

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Alexander, gretsch

• mr.aex
  • mr.aex's Profielfoto
04 feb 2017 10:12 - 04 feb 2017 12:52 #34440 door gretsch
de dax cycle volgens TS voor a.s. maandag, de (ned) tijden staan erin.
maandag ben ik de hele dag op pad, maar dinsdag hoop ik weer van de partij te zijn.

Bijlage niet gevonden

Laatst bewerkt: 04 feb 2017 12:52 door gretsch.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
03 feb 2017 20:53 #34439 door Fred
Huhhhh, wat, wie? Steve Stevaert?

C49 schreef : Guttegut onze Steve toch ( of moet ik zeggen shadow president).
Ik heb heel aandachtig geluisterd en volgens hem was het dus beter geweest een wereldrecessie en financiele chaos te creeren dan te proberen om de boel overeind te houden. Een andere mogelijkheid is er namelijk niet meer als je voor zo 'n voldongen feit wordt gezet
Jammer dat hij denkt dat de financiele crisis een foutje was van Goldman Sachs .
Ze wisten dat het een keer fout zou aflopen en dekten zich daarom ook volledig in met shorts bij een ex CEO van GS , die alleen maar short ging op elke hypotheek (GS was uiteraard zijn grootste klant).
En om dit te voorkomen in de toekomst is de Dodd-Frank wet aangenomen , die nu juist door deze regering wordt afgeschaft onder het mom van het houd de economie tegen , in dat geval zou ik hem wijzigen maar toch niet afschaffen,maar ja de nieuwe minister van financien komt natuurlijk van JAWEL je raad het al.
Maar geen nood we pompen de economie op , want de kolenmijnen mogen weer hun afvalwater lozen op de watervoorzieningen(F*ck the environment) en dan willen we ook nog de wapenwet veranderen zodat mentaal gestoorde weer wapens mogen bezitten want je kunt ze niet dat recht ontnemen.
Het kan natuurlijk en hopelijk een taktiek zijn om met de helft van de wereld eerst ruzie te zoeken en daarna toch weer vriendjes te worden om er zo meer voordeel uit te kunnen slepen.
Ik stop hier nu mee , ik zou zeggen informeer je goed wat er allemaal gebeurt vooral wat DT zegt of suggereert en wat dan zijn minister zeggen want dat is tot nu toe compleet anders. Bovendien voorziet Steve dus een oorlog en ik zou ook eens googlen op BreitBart.
Hij heeft nog het voordeel van de twijfel maar als het zo doorgaat haalt donald de 4 jaar niet denk ik

• Fred
  • Fred's Profielfoto
03 feb 2017 18:28 #34438 door C49
Guttegut onze Steve toch ( of moet ik zeggen shadow president).
Ik heb heel aandachtig geluisterd en volgens hem was het dus beter geweest een wereldrecessie en financiele chaos te creeren dan te proberen om de boel overeind te houden. Een andere mogelijkheid is er namelijk niet meer als je voor zo 'n voldongen feit wordt gezet
Jammer dat hij denkt dat de financiele crisis een foutje was van Goldman Sachs .
Ze wisten dat het een keer fout zou aflopen en dekten zich daarom ook volledig in met shorts bij een ex CEO van GS , die alleen maar short ging op elke hypotheek (GS was uiteraard zijn grootste klant).
En om dit te voorkomen in de toekomst is de Dodd-Frank wet aangenomen , die nu juist door deze regering wordt afgeschaft onder het mom van het houd de economie tegen , in dat geval zou ik hem wijzigen maar toch niet afschaffen,maar ja de nieuwe minister van financien komt natuurlijk van JAWEL je raad het al.
Maar geen nood we pompen de economie op , want de kolenmijnen mogen weer hun afvalwater lozen op de watervoorzieningen(F*ck the environment) en dan willen we ook nog de wapenwet veranderen zodat mentaal gestoorde weer wapens mogen bezitten want je kunt ze niet dat recht ontnemen.
Het kan natuurlijk en hopelijk een taktiek zijn om met de helft van de wereld eerst ruzie te zoeken en daarna toch weer vriendjes te worden om er zo meer voordeel uit te kunnen slepen.
Ik stop hier nu mee , ik zou zeggen informeer je goed wat er allemaal gebeurt vooral wat DT zegt of suggereert en wat dan zijn minister zeggen want dat is tot nu toe compleet anders. Bovendien voorziet Steve dus een oorlog en ik zou ook eens googlen op BreitBart.
Hij heeft nog het voordeel van de twijfel maar als het zo doorgaat haalt donald de 4 jaar niet denk ik

• C49
  • C49's Profielfoto
03 feb 2017 17:53 #34437 door Fred
Daar heb je denk ik gelijk in.

gretsch schreef : en toch ben ik er wel steeds meer van overtuigd dat timing king is in trading.
weten wanneer het weer gaat draaien is de sleutel.
want dan maakt het niet uit of de koers trending of trading is.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
03 feb 2017 17:46 #34436 door gretsch
en toch ben ik er wel steeds meer van overtuigd dat timing king is in trading.
weten wanneer het weer gaat draaien is de sleutel.
want dan maakt het niet uit of de koers trending of trading is.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
03 feb 2017 17:43 #34435 door gretsch

Fred schreef : Dax 10 p.p is al meer dan fti in verhouding.

hier kom ik nog heel even op terug Fred,
toen ik net begon met beurshandel heb ik eens een lijstje gezien van wat 1 aex punt is in verhouding met het aantal dax punten.
ik weet niet meer waar dat gebleven is, maar misschien heeft iemand een idee of jij wellicht.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
03 feb 2017 17:31 #34434 door Fred
Dax 10 p.p is al meer dan fti in verhouding.

gretsch schreef : nee, dat kan ik mij niet permitteren.
ik heb goede tijden met traden, maar ook vreselijk slechte, en dan kan ik echt niet met 100 euro per dax punt werken.
nog afgezien van alle stress die dat met zich meebrengt.
ik ben dik tevreden met een tientje per punt, en dan kan ik ook eens een foutje maken zonder dat ik er wakker van hoef te liggen.
long eruit was wel weer een goede timing zie ik.

wat Gann zei: tijd is belangrijker dan prijs.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
03 feb 2017 17:28 #34433 door gretsch
nee, dat kan ik mij niet permitteren.
ik heb goede tijden met traden, maar ook vreselijk slechte, en dan kan ik echt niet met 100 euro per dax punt werken.
nog afgezien van alle stress die dat met zich meebrengt.
ik ben dik tevreden met een tientje per punt, en dan kan ik ook eens een foutje maken zonder dat ik er wakker van hoef te liggen.
long eruit was wel weer een goede timing zie ik.

wat Gann zei: tijd is belangrijker dan prijs.

Linkerbaan schreef : yes prettig weekend allen!

@Gretsch, ga door met die foutjes!!

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
03 feb 2017 17:26 #34432 door Fred
Nee nog niet...., maar wacht maar even af wat de gevolgen in Europa zullen zijn.

Kweenie schreef : Jawel, maar dat is nog geen financial meltdown.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
03 feb 2017 17:25 #34431 door Kweenie
Goed weekend allen!

• Kweenie
  • Kweenie's Profielfoto
03 feb 2017 17:24 #34430 door Kweenie
Jawel, maar dat is nog geen financial meltdown.

Fred schreef : Kijk eens wat er in de US is gebeurd in 2 weken.

• Kweenie
  • Kweenie's Profielfoto
03 feb 2017 17:23 #34429 door Fred
Maar weer weekputs geschreven onder de helft van short fti's.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
03 feb 2017 17:22 #34428 door Linkerbaan
yes prettig weekend allen!

@Gretsch, ga door met die foutjes!!

• Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
03 feb 2017 17:21 #34427 door gretsch
ja was (weer)een foutje, is mij van de week een keer eerder gebeurt.
1.0 is een volle cfd bij mijn huidige broker en is 100 euro per punt.
normaal gesproken handel ik met 0,10 cfd's en is dan 10 euro per punt.

Linkerbaan schreef : ahhh ik zie het, je hebt 18 punten en je koopt iets met 100 euro per punt
Ik zie ''buy 1,0'', wat is dat ?

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.556 seconden