Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-
- Fred
-
- Fred
-
had ik gemaakt met TS chart
klopt tot nu toe redelijk.
( niet op de tijden letten, want dat zijn broker (EST) tijden.
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
- Fred
-
Fred schreef : Bij de short fti en een o/s call zit je dubbel fout als het stijgt.
Bij de short fti met 2 o/s puts heb je een punt omhoog speling.
- Mr_Bullbear
-
De beweging van 09.00 tot 10.00 meegepakt met short fti's.
gretsch schreef : nou tot nu toe nog niets gedaan, ook niet erg veel beweging,
- Fred
-
- gretsch
-

Fred schreef : De TI indicator werkt als volgt en is in feite verbonden aan tijd en niet aan prijs.
TI is daarbij een afkorting voor Trump Indicator.
- Trump wordt gewekt om 07.45
- nuttigt een kop koffie in bed 07.45-07.50
- gaat onder de douche 07.50-07.55
- wordt afgedroogd door zijn secretaresse 07.55-08.00
- wordt door zijn secretaresse met een paar plaatselijk kusjes afgeholpen van zijn ochtend erectie 08.00-08.07
- zijn haar wordt geföhnd door zijn privé kappers en tevens wordt hij geschoren 08.07-08.12
- Trump wordt door zijn secretaresse geholpen bij het aankleden 08.12-08.15
- hij nuttigt zijn ontbijt van eggs Benedictine en hash browns. Tevens bekijkt hij de koppen van de ochtendbladen 08.15- 08.27
- hij werpt een laatste snelle blik in de spiegel of hij er wel pico bello uit ziet en mompelt "I'm the best president God ever created" en "Trump first" waarbij hij beide duimen opsteekt bij wijze van ochtendgymnastiek. 08.27-08.39
- Trump loopt naar het Oval Office en bedenkt onderweg welke besluiten hij die ochtend eerst zal nemen 0.8.39-08.40
- Trump komt het Oval Office binnen waar zijn verzamelde staff al een uur zit te wachten samen met enkele hem welgezinde tv mensen en de camera's al lopen. Trump slingert direct zijn eerste besluiten de ether in 08.40.
Volgens mij is het dan 14.40 hier. Dus je ziet: HET KLOPT EXACT!![]()
- gretsch
-
Bij de short fti met 2 o/s puts heb je een punt omhoog speling.
- Fred
-
Mr_Bullbear schreef : Als ik het goed heb en je schrijft een 2 puts onder onder FTI short, dan is dat hetzelfde als het verkopen van een call.
Dus ik vraag mij af of de strategie beter werkt als je zoals je doet de 2 puts schrijft, dan de FTI verkopen (winst nemen in plaats van houden) en in plaats daarvan 2 calls schrijven en de grenzen aan beide zijden afdekken met een stop/limiet opdracht. loopt er nog meer premie weg. Je hebt dan een straddle verkocht b.d. V C 483 / V P 483.
Bij grote bewegingen blijf je altijd kwetsbaar m.i.
- Fred
-
ik ga 1 fti short.
Het zakt.
Ik denk dat we bij het dal zijn.
Ik schrijf 2 a.t.m. puts voor ruim 100 euro p.st
Ik sluit de short fti.
Gaat het omhoog, dan koop ik evt, een fti. (tijdswaarde loopt dan ook hard uit de o/s puts)
Blijft het hangen. Tijdswaarde loopt er ook uit.
Daalt het verder, dan kan ik altijd weer fti short gaan. Heb dan een punt speling middels de tijdswaarde in de o/s puts die er sowieso om 16.00 uit is.
Verhouding bij cfd's en o/s puts ken ik niet, maar moet sowieso gelijk op gaan als de tijdswaarde er uit is.
Mr_Bullbear schreef : Als ik het goed heb en je schrijft een 2 puts onder onder FTI short, dan is dat hetzelfde als het verkopen van een call.
Dus ik vraag mij af of de strategie beter werkt als je zoals je doet de 2 puts schrijft, dan de FTI verkopen (winst nemen in plaats van houden) en in plaats daarvan 2 calls schrijven en de grenzen aan beide zijden afdekken met een stop/limiet opdracht. loopt er nog meer premie weg. Je hebt dan een straddle verkocht b.d. V C 483 / V P 483.
- Fred
-

Linkerbaan schreef : Ja Fred, lijkt erg aannemelijk ritueel voor Trump
Zowieso komt Melania (een Engelse 'krant' beweert dat zijn prostituee is geweest) niet in dit ritueel voor,
Alleen zijn haren worden door bouwvakkers gedaan, de kapper heeft namelijk geen 380V krachtstroom en niet de juiste tools
- Fred
-
Zowieso komt Melania (een Engelse 'krant' beweert dat zijn prostituee is geweest) niet in dit ritueel voor,
Alleen zijn haren worden door bouwvakkers gedaan, de kapper heeft namelijk geen 380V krachtstroom en niet de juiste tools
- Mr_Bullbear
-
TI is daarbij een afkorting voor Trump Indicator.
- Trump wordt gewekt om 07.45
- nuttigt een kop koffie in bed 07.45-07.50
- gaat onder de douche 07.50-07.55
- wordt afgedroogd door zijn secretaresse 07.55-08.00
- wordt door zijn secretaresse met een paar plaatselijk kusjes afgeholpen van zijn ochtend erectie 08.00-08.07
- zijn haar wordt geföhnd door zijn privé kappers en tevens wordt hij geschoren 08.07-08.12
- Trump wordt door zijn secretaresse geholpen bij het aankleden 08.12-08.15
- hij nuttigt zijn ontbijt van eggs Benedictine en hash browns. Tevens bekijkt hij de koppen van de ochtendbladen 08.15- 08.27
- hij werpt een laatste snelle blik in de spiegel of hij er wel pico bello uit ziet en mompelt "I'm the best president God ever created" en "Trump first" waarbij hij beide duimen opsteekt bij wijze van ochtendgymnastiek. 08.27-08.39
- Trump loopt naar het Oval Office en bedenkt onderweg welke besluiten hij die ochtend eerst zal nemen 0.8.39-08.40
- Trump komt het Oval Office binnen waar zijn verzamelde staff al een uur zit te wachten samen met enkele hem welgezinde tv mensen en de camera's al lopen. Trump slingert direct zijn eerste besluiten de ether in 08.40.
Volgens mij is het dan 14.40 hier. Dus je ziet: HET KLOPT EXACT!

gretsch schreef : TI indicator????
vertel, vertel,vertel Fred
- Fred
-