Day Trading

mr.aex schreef : Ik ga short Nassie......het moet, het zal
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Fred
-

Daxje al verzilverd.
- mr.aex
-

Kweenie schreef : Ja, en dan tegenstrijdig aan je gevoel handelen... Denk dat ik flinke winsten zal maken dan.
- Fred
-
Fred schreef : verwacht altijd het onverwachte....
- Kweenie
-

Ja, ik wilde eens een lange rit maken. Ik ga nu eens overdenken of ik mijn positie aanhoud voor langere tijd, dan wel ga scalpen om mijn verlies weer weg te werken.
Linkerbaan schreef : Da's balen Kweenie
Jij dacht, nou blijf ik eens lekker de rit uitzitten, want ik ga er altijd te vroeg uit.
Ik zou ook niets meer van Unilever kopen, voor straf
- Kweenie
-
- mr.aex
-
tergend langzaam bleef dax zakken en aex stijgen ??

nu iets andersom

Jij dacht, nou blijf ik eens lekker de rit uitzitten, want ik ga er altijd te vroeg uit.
Ik zou ook niets meer van Unilever kopen, voor straf
Kweenie schreef : Wat een naarlingen weer. Afgelopen maandag ben ik short gegaan, voor de komende weken. Dat ging dus duidelijk niet zo goed. Weinig tijd gehad op de beurs te letten... Vandaag stond ik op een gegeven moment break-even, ik keek even naar de grafiek en bedacht... De daling is eindelijk begonnen. Enkele uren later... :'(
Kweenie schreef : Wat een naarlingen weer. Afgelopen maandag ben ik short gegaan, voor de komende weken. Dat ging dus duidelijk niet zo goed. Weinig tijd gehad op de beurs te letten... Vandaag stond ik op een gegeven moment break-even, ik keek even naar de grafiek en bedacht... De daling is eindelijk begonnen. Enkele uren later... :'(
- Fred
-
- Kweenie
-

mr.aex schreef : Dan moet ik zo lang op mijn handen blijven zitten voor zo`n relatief gering bedrag....
- Fred
-
Fred schreef : Sorry, ik keek bij de puts. 45-44 call spread brengt onfgeveer 43 euro op.
- mr.aex
-
Fred schreef : Voor spreads Unilever 45-44 heb je maar een margin nodig van 100 p. st. Idem voor 46-45.
Ik schat dat de eerste bij een combi order toch een 50 euro oplevert en de 2e een 70 euro.
- Fred
-
Fred schreef : Voor spreads Unilever 45-44 heb je maar een margin nodig van 100 p. st. Idem voor 46-45.
Ik schat dat de eerste bij een combi order toch een 50 euro oplevert en de 2e een 70 euro.
- mr.aex
-
mr.aex schreef : Ow ja....ik weet er alles van....maar mijn pocket is niet diep genoeg
- Fred
-

Fred schreef : Waarom zou je geen calls schrijven? Als je het angstig vindt kun je ook spreads schrijven.
- mr.aex
-