Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading

22 aug 2019 14:35 #45971 door bubbeltrader
Ik ben ook vaak te voorzichtig.. eruit op 11804 en het volgende tp was 11828 .. kijk maar..

Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

• bubbeltrader
  • bubbeltrader's Profielfoto
22 aug 2019 14:33 #45970 door bubbeltrader
Dat staat in het boek van David Halsey (trading the measured move) op blz 94.
Zal die blz scannen en hier posten.

gretsch schreef : @Bubbel, zo je mij ook advies kunnen geven omtrent TP en SL aan de hand van mijn plaatje?
bvd

• bubbeltrader
22 aug 2019 14:14 #45969 door gretsch
@Bubbel, zo je mij ook advies kunnen geven omtrent TP en SL aan de hand van mijn plaatje?
bvd

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
22 aug 2019 13:45 #45968 door gretsch
wat mijn werk betreft:
met de tijd mee gaan, maar dat gaat eigenlijk vanzelf als je er midden inzit.
doe mijn werk nu 35 jaar (winkel), en eigenlijk bepalen mijn klanten wat er verkocht wordt, dat is nooit anders geweest, internet of niet.
zolang ik doe wat mijn klanten van mij vragen is er niets aan de hand en kan ik nog wel tig jaar doorgaan.
maar dit geldt voor iedere ondernemer.
zelfreflectie idd Bubbel, schijnt nodig te zijn zo nu en dan, en aanpassen en weer doorgaan.

Bakstenen schreef : Tijd geleden nog met een ondernemer gesproken,die vertelde,"de loodgieters voor het internet hebben goud verdiend"jaren geleden gaf je een prijs af en die was goed,nu gaan mensen googlen en krijg je commentaar.
Ook hier zie je dat er mensen zijn die voor zich zelf werken en ondernemers,kijk naar Cool Bleu,die begon met een extra service erbij en loopt als een trein,Action,die gaat nooit op een A1 locatie zitten,is het eerste verdiend.
Hiermee wil ik zeggen,elke tijd heeft zijn charme en je moet er mee omgaan,ook ik.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
22 aug 2019 13:13 - 22 aug 2019 13:27 #45967 door bubbeltrader
Goede middag,

Reflectie .. en er ook van leren.. da's best moeilijk voor die eigenwijze traders :lol:
DAX 11791 (blackline) en weer terug naar 11751?
ben weer long van 11764.. dus ff aanzien of we sluiten en er nog iets aan overhouden O:)

en prompt naar .. 11800 (11803 eod gisteren)
inmiddels de stop op 11804 gelegd ( = 40 punten)
Laatst bewerkt: 22 aug 2019 13:27 door bubbeltrader.

• bubbeltrader
22 aug 2019 13:10 #45966 door gretsch
zou graag advies van je willen Bakstenen en Zigo.
onderstaand plaatje staan pijltjes in, is non repaint indicator dus wat je ziet is het ook echt.
als je moest handelen op basis van die pijltjes waar zou je dan je stop leggen en waar je TP?
TF is 15min.

Bijlage niet gevonden

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
22 aug 2019 11:52 #45965 door Bakstenen
Tijd geleden nog met een ondernemer gesproken,die vertelde,"de loodgieters voor het internet hebben goud verdiend"jaren geleden gaf je een prijs af en die was goed,nu gaan mensen googlen en krijg je commentaar.
Ook hier zie je dat er mensen zijn die voor zich zelf werken en ondernemers,kijk naar Cool Bleu,die begon met een extra service erbij en loopt als een trein,Action,die gaat nooit op een A1 locatie zitten,is het eerste verdiend.
Hiermee wil ik zeggen,elke tijd heeft zijn charme en je moet er mee omgaan,ook ik.

• Bakstenen
  • Bakstenen's Profielfoto
22 aug 2019 11:50 #45964 door gretsch
daar heb je 100% gelijk in H.
soms is mijn instap niet goed, dat klopt, maar dat komt niet echt heel vaak voor, probleem is dat ik met een foute instap te lang blijf zitten in de veronderstelling dat het wel goed komt (hopen is verkopen, ik weet het).
sneller winst nemen en ook sneller verlies pakken is een oplossing alleen dat is mentaal erg lastig.

Bakstenen schreef : Nee gretsch,je instap was niet goed,of we hadden moeten doorzakken,maar we kwamen van de 11250,zijn bijna zonder correctie door gegaan naar de 11750,als je nu naar de grafiek kijkt,zie je dat rond 12 augustus ook al weerstand was op dat niveau,maar ook steun op rond de 11610 ,ik heb een dikke streep getrokken daar,je vertrouwd teveel op je indicator,ik kijk altijd hoe de grafiek ervoor staat,maar goed je zat eerst goed en toen kwam de omslag,overkomt mij ook,maar rond de 11680 had je of je verlies moeten nemen of draaien.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
22 aug 2019 11:41 #45963 door Bakstenen
En tegenwoordig,en daar heb je wel gelijk in,1 tweed en je staat verkeerd,maar zo heeft elke tijd zijn charmes,vroeger had je geen internet,en toe die er was klaagde de oude beurs handelaren dat het niet te doen was,er zitten gewoon partijen die met veel geld voor kleine winsten gaan.
Het is niet anders,jij moet runt je tok ook nu anders als 15 jaar geleden.

• Bakstenen
22 aug 2019 11:38 #45962 door Bakstenen
Nee gretsch,je instap was niet goed,of we hadden moeten doorzakken,maar we kwamen van de 11250,zijn bijna zonder correctie door gegaan naar de 11750,als je nu naar de grafiek kijkt,zie je dat rond 12 augustus ook al weerstand was op dat niveau,maar ook steun op rond de 11610 ,ik heb een dikke streep getrokken daar,je vertrouwd teveel op je indicator,ik kijk altijd hoe de grafiek ervoor staat,maar goed je zat eerst goed en toen kwam de omslag,overkomt mij ook,maar rond de 11680 had je of je verlies moeten nemen of draaien.
Bijlagen:

• Bakstenen
22 aug 2019 11:22 #45961 door gretsch
@Zigo,
ik heb moeite met de huidige markt, in die zin dat ik er op het ogenblik geen geld mee kan verdienen.
zal mijn strategie aan moeten passen, maar weet nog niet hoe, de entry heb ik vrijwel altijd wel goed, maar de uitstap niet.
misschien heb jij een idee?

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
21 aug 2019 20:45 - 21 aug 2019 20:48 #45960 door Zigo
Toch normale bewegingen vind ik.
Bijlagen:
Laatst bewerkt: 21 aug 2019 20:48 door Zigo.

• Zigo
  • Zigo's Profielfoto
21 aug 2019 19:56 #45959 door Fred
Moed houden Gretsch, het zijn moeilijke tijden met onze tweetende Donald. ;-)

gretsch schreef : het zal wel aan mij liggen allemaal, maar ik kan er geen touw meer aan vastknopen, zo sta je mooi 50 punten in de plus en voorddat je er erg in hebt sta je 100 punten in de min.
het zal technisch allemaal wel verklaarbaar zijn maar er winstgevend op te handelen is een ander verhaal.
kom maar weer terug Gompie en TDH, van mij zul je geen last meer hebben (als je dat al had).
ik hou het voor een tijdje gezien en wacht op betere tijden.

• Fred
  • Fred's Profielfoto
21 aug 2019 12:30 #45958 door gretsch
het zal wel aan mij liggen allemaal, maar ik kan er geen touw meer aan vastknopen, zo sta je mooi 50 punten in de plus en voorddat je er erg in hebt sta je 100 punten in de min.
het zal technisch allemaal wel verklaarbaar zijn maar er winstgevend op te handelen is een ander verhaal.
kom maar weer terug Gompie en TDH, van mij zul je geen last meer hebben (als je dat al had).
ik hou het voor een tijdje gezien en wacht op betere tijden.

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
21 aug 2019 11:33 #45957 door Circum
.
De DAX plaatst in de 4h-chart een keurige HigherLow en opent de aanval op de bovenkant van de tradingrange.
.

.
Bijlagen:

• Circum
  • Circum's Profielfoto
20 aug 2019 16:22 #45956 door gretsch

Bijlage niet gevonden

• gretsch
  • gretsch's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.715 seconden