Day Trading
Het systeem is vrij eenvoudig en geeft voor alle instrumenten, voor zover ik ze heb getest, en op alle TF een positief resultaat. Er zijn uiteraard wel verlies trades maar de balans is tot hier toe steeds positief resultaat.
Het testen is moeilijker dan het systeem zelf. Nog dit, met het systeem zit je tussen 25 en 35% van de tijd in de markt, als je alle signalen opvolgt.
gretsch schreef : dat is een indrukwekkend resultaat Zigo, maar waarom zou je hem automatisch willen maken?
een robot kan erg handig zijn maar zelf beslissingen nemen is altijd beter (uiteindelijk).
als je gewoon handmatig de signalen opvolgt van je systeem is er niets aan de hand en kun je ook niet voor onverwachte grote verassingen komen te staan lijkt mij.
ik heb in het verleden ook vaak robots gebruikt, maar ben er niet echt kapot van, voorlal niet als die s'nachts ook doorloopt, de kans is groot dat als je de volgende morgen op je scherm kijkt je de hele dag met een flinke kater rondloopt.
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Zigo
-
- Gompie
-
een robot kan erg handig zijn maar zelf beslissingen nemen is altijd beter (uiteindelijk).
als je gewoon handmatig de signalen opvolgt van je systeem is er niets aan de hand en kun je ook niet voor onverwachte grote verassingen komen te staan lijkt mij.
ik heb in het verleden ook vaak robots gebruikt, maar ben er niet echt kapot van, voorlal niet als die s'nachts ook doorloopt, de kans is groot dat als je de volgende morgen op je scherm kijkt je de hele dag met een flinke kater rondloopt.
- gretsch
-
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
Stel verder vast dat USDJPY en Dax veel stabielere signalen geven dan EURUSD.
EURUSD geeft intraday veel korte valse signalen.
Heb dit, voor de nieuwe backtest, uitgewerkt in Excel.
gretsch schreef : mijn plaatje dan ook maar even:
eur/usd 30min TS chart, met pijltjes, daar staat in nu kopen en morgenvroeg weer verkopen.
( zijn gemiddelden dus kan wat afwijken).
Bijlage niet gevonden
- Zigo
-
Linkerbaan schreef : ik heb ook short signalen, maar Wally kan er nog een schepje bovenop doen
- Fred
-
bubbeltrader schreef : AEX tp=504,35
close long/take profit
> enter short
close long/take profit
> enter short

- bubbeltrader
-
eur/usd 30min TS chart, met pijltjes, daar staat in nu kopen en morgenvroeg weer verkopen.
( zijn gemiddelden dus kan wat afwijken).
Bijlage niet gevonden
- gretsch
-
gretsch schreef : ik dacht ik zal eens even weer een plaatje uploaden om de boel een beetje op te leuken,maar Zigo die beste man was mij net voor.
mooie plaatjes Zigo (tis complimentedag vandaag)
- Zigo
-
mooie plaatjes Zigo (tis complimentedag vandaag)

- gretsch
-
2207 ticks TF en de 199 minuten TF geven dit jaar de beste resultaten.
- Zigo
-

TDH schreef : Vanaf zonovergoten bergterras zie ik net dat longtarget is afgestreept! Hoop dat er veel knaken zijn gemaakt.
Zou mooie plek voor topvorming zijn.
Ff lunch bestellen...
- mr.aex
-
TDH schreef : Vanaf zonovergoten bergterras zie ik net dat longtarget is afgestreept! Hoop dat er veel knaken zijn gemaakt.
Ff lunch bestellen...
- Fred
-
- Fred
-
Ff lunch bestellen...
- TDH
-