Day Trading
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Gompie
-
- mr.aex
-
Startend op publicatietijd van de vorige dag. Dus morgen vertrekken op 22440 Yen.
Ben er zelf niet morgen maar de resultaten zullen waarschijnlijk na 22u00 gepubliceerd worden.
(100 Yen = +/- 9€)
- Zigo
-
gretsch schreef : ik zei dat ik het voor het geld niet hoef te doen, maar daarmee bedoel ik niet dat ik miljoenen op de bank heb ofzo.
maar ik heb buiten de beurs om ook andere inkomsten waarvan ik mij heel goed kan redden, dus beursgeld is geen noodzaak, alleen maar leuk geld om extra dingen van te doen.
het kwam wellicht arrogant over en dat was echt mijn bedoeling niet.
dat wou ik nog graag even kwijt
- ArnoB
-
Zelf concentreer ik me op het Forex paar USDJPY, moet je ook eens proberen tussen de 300000 en 400000 ticks per dag. In vergelijk EURUSD tussen de 200000 en 300000 ticks per dag. Dus qua volume zeker niet de mindere van EURUSD.
Systeem is gebaseerd op 3 variabelen, die elke X minuten terug opnieuw worden berekend.
X kan elke waarde zijn afhankelijk van uw gedrag (of dat van uw vrouw, als zij vindt dat je even mee moet om bv. de hond uit te laten, of ....)
Dit nieuwe systeem pas ikzelf nog niet integraal toe, enkel af en toe tot het volledig is uitgewerkt.
Zie de grafieken voor het backtest resultaat van vandaag.
gretsch schreef : ik zei dat ik het voor het geld niet hoef te doen, maar daarmee bedoel ik niet dat ik miljoenen op de bank heb ofzo.
maar ik heb buiten de beurs om ook andere inkomsten waarvan ik mij heel goed kan redden, dus beursgeld is geen noodzaak, alleen maar leuk geld om extra dingen van te doen.
- Zigo
-
- gretsch
-
gretsch schreef : nee Gompie, maar heb er gewoon even geen zin meer in.
ik besteed er al met al erg veel tijd aan, analyse's maken bijna elke avond indicatoren maken etc.
is allemaal niet erg, maar op een gegeven moment is het wel even genoeg geweest.
waar nog bijkomt dat ik het voor het geld niet hoef te doen, ik doe het omdat ik het leuk vindt, en heb er op dit moment gewoon geen plezier meer in.
dus stop ik even.
simpel.
- Gompie
-
ik besteed er al met al erg veel tijd aan, analyse's maken bijna elke avond indicatoren maken etc.
is allemaal niet erg, maar op een gegeven moment is het wel even genoeg geweest.
waar nog bijkomt dat ik het voor het geld niet hoef te doen, ik doe het omdat ik het leuk vindt, en heb er op dit moment gewoon geen plezier meer in.
dus stop ik even.
simpel.
- gretsch
-
Mooi tijd om dan even hier naar te kijken.

www.facebook.com/uniladmag/videos/2670449256311450/
gretsch schreef : shorts eur/usd eruit gedaan zojuist op BE.
heb nu geen pos. meer openstaan.
ziezo ben klaar voorlopig, ga een tijdje wat anders doen, ben eventjes trading moe.
ik wens jullie allemaal veel succes met handelen, en wellicht spreken wij elkaar over een tijdje wel weer.
Mzzl
- Gompie
-
heb nu geen pos. meer openstaan.
ziezo ben klaar voorlopig, ga een tijdje wat anders doen, ben eventjes trading moe.
ik wens jullie allemaal veel succes met handelen, en wellicht spreken wij elkaar over een tijdje wel weer.
Mzzl
- gretsch
-

bubbeltrader schreef : Oke... 6 punten ernaast..
ff mijn mond gaan spoelen en
voor straf in de hoek
12035 DAX
ES 2356.. het kan nog 2359-2360?
/
- Gompie
-
- bubbeltrader
-
- TDH
-