Day Trading
mr.aex schreef : Ik heb een lopende short die iets onder water stond gesloten.
Als Dow terugvalt, zie ik de Euro weer oplopen. Ga dan opnieuw short met dubbele positie, om verliesje terug te winnen. Euro is ook aardig teruggevallen vanaf de ca 1.0900
Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.
- Gompie
-
Als Dow terugvalt, zie ik de Euro weer oplopen. Ga dan opnieuw short met dubbele positie, om verliesje terug te winnen. Euro is ook aardig teruggevallen vanaf de ca 1.0900
Linkerbaan schreef : long gegaan eu/usd 1,07382
- mr.aex
-
Ik vind het nuttig en leerzaam. Tips worden zeer gewaardeerd

Groeten.
TDH schreef : Dat is voor mij ook laatste post overigens.
Wil niet als wijsneus tips geven, maar het volgende wil ik nog wel ff kwijt:
- Laat je niet leiden door gedachtes dat de beurs een richting op MOET…de beurs moet namelijk helemaal NIETS
- Bekijk het per dag per TF per bar…weeg R/R, maak een plan en voer dat uit.
Overigens ook voorzichtig zijn met interpretatie van geoptimaliseerde backtests…als je niet oppast rij je vooruit terwijl je in je achteruitkijkspiegel kijkt…
Ga weer verder!
Bye
- mr.aex
-
TDH schreef : ‘Mor-ning! Schitterende dag vandaag!
Iemand nog Z-doc gezien gisteren? Zag het toevallig, maar is wel de moeite van het terugkijken waard. In eerste aflevering werden aantal professionele traders gevolgd en in tweede aflevering werden een aantal ‘thuistraders’ gevolgd..
- mr.aex
-
Wil niet als wijsneus tips geven, maar het volgende wil ik nog wel ff kwijt:
- Laat je niet leiden door gedachtes dat de beurs een richting op MOET…de beurs moet namelijk helemaal NIETS
- Bekijk het per dag per TF per bar…weeg R/R, maak een plan en voer dat uit.
Overigens ook voorzichtig zijn met interpretatie van geoptimaliseerde backtests…als je niet oppast rij je vooruit terwijl je in je achteruitkijkspiegel kijkt…
Ga weer verder!
Bye
- TDH
-
- TDH
-
Iemand nog Z-doc gezien gisteren? Zag het toevallig, maar is wel de moeite van het terugkijken waard. In eerste aflevering werden aantal professionele traders gevolgd en in tweede aflevering werden een aantal ‘thuistraders’ gevolgd..
- TDH
-
mr.aex schreef : Ja precies. Wil iedereen wel knuffelen, maar zo werkt het in de praktijk niet....
Linkerbaan schreef :
![]()
![]()
Asscher
![]()
![]()
- mr.aex
-

Oud-profvoetballer John de Wolf blijft langer boegbeeld van werkzoekende vijftigplussers. Hij tekende bij tot het einde van dit jaar.
Ook gaat hij er meer tijd aan besteden, van gemiddeld zo'n negen uur naar twaalf uur per week (

Hoewel de economie groeit, hebben vijftigplussers toch meer moeite om aan de slag te komen. "Vooroordelen zijn hardnekkig en het bestrijden daarvan is een zaak van een lange adem. De Wolf doet het voortreffelijk. Hij slaagt erin vooroordelen bij werkgevers weg te nemen en vijftigplussers te motiveren", aldus minister Lodewijk Asscher (jaja...hoe meetbaar/effectief is dit ?). Ik mag het hopen.....
De Wolf spreekt onder meer op banenmarkten en netwerkbijeenkomsten met werkgevers en vraagt hen vijftigplussers een eerlijke kans te geven. Hij begon vorig jaar oktober.
Hoewel de werkloosheid onder vijftigplussers het afgelopen jaar is afgenomen, is deze nog altijd hoger dan onder andere leeftijdsgroepen. Ook is het aandeel langdurig werklozen onder deze groep groter dan bij jongeren.
"Ik heb er vertrouwen in dat de heer De Wolf ervoor kan zorgen dat meer vijftigplussers een eerlijke kans krijgen om in gesprek te komen met een nieuwe werkgever", stelt Asscher.
- mr.aex
-

Bron: fd.nl
- mr.aex
-
Linkerbaan schreef : De lol gaat er wel vanaf op deze manier
- mr.aex
-
- mr.aex
-