Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading - Archief

23 mei 2014 11:31 #238 door Mr_Bullbear
Draghi komt binnenkort met maatregelen, een mooie aanleiding om koersen op te drijven. Defensieve fondsen worden verkocht, randstad, akzo gekocht en dat vlak voor het weekend. Er is blijkbaar nogal wat vertrouwen in hogere koersen volgende week.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Mr_Bullbear
  • Mr_Bullbear's Profielfoto
23 mei 2014 11:11 #237 door India

India schreef : Als je het niet weet en bij twijfel gewoon long gaat, telkens voor 1 punt, dan zou je sinds 1-mei-2013 precies 101 punten hebben gescoord. Een systeem om over na te denken.


zo, dat puntje op de aex is weer binnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • India
  • India's Profielfoto
23 mei 2014 11:10 #236 door Linkerbaan
Ok, wat de draai voor de gezonde correctie betreft, ik geef het tot max 413, evt eerder.

Bij 413 is op basis weekgrafiek de inzet dalingsversnelling augustus 2008 opgevuld....
Vaak aanleiding voor adempauze
De vix lijkt opweg naar steun 11,3


knaak op karma 3 al pfff :sick: :S

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
23 mei 2014 10:45 #235 door PutCall

Groentje schreef :

India schreef : Als je het niet weet en bij twijfel gewoon long gaat, telkens voor 1 punt, dan zou je sinds 1-mei-2013 precies 101 punten hebben gescoord. Een systeem om over na te denken.


Duh, of op het dieptepunt gewoon long gegaan zijn op aex op 200. Heb je nou 200 punten winst. Geen omkijken naar.


of je bent in 2007 long gegaan. Heb je nu een verlies van -160 punten.

of je bent in 2000 long gegaan. Heb je nu een verlies van -300 punten.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
23 mei 2014 10:38 #233 door Groentje

India schreef : Als je het niet weet en bij twijfel gewoon long gaat, telkens voor 1 punt, dan zou je sinds 1-mei-2013 precies 101 punten hebben gescoord. Een systeem om over na te denken.


Duh, of op het dieptepunt gewoon long gegaan zijn op aex op 200. Heb je nou 200 punten winst. Geen omkijken naar.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Groentje
  • Groentje's Profielfoto
23 mei 2014 09:50 #232 door India
Als je het niet weet en bij twijfel gewoon long gaat, telkens voor 1 punt, dan zou je sinds 1-mei-2013 precies 101 punten hebben gescoord. Een systeem om over na te denken.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • India
  • India's Profielfoto
23 mei 2014 09:36 #231 door Knakenpoetser
Ik ga vervroegd weekend houden. Mijn verwachtingen (zie eerder) blijven van kracht.
Tot laterzzzz.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
23 mei 2014 09:31 #230 door PutCall
Op Korte Termijn ligt de AEX er goed bij in de stijgende trend, pas onder de 399 en zeker de 397,75 treedt er verzwakking op.

AEX ketste gisteren af op de weerstand 405,40 waardoor we nu een dubbele top zien op de daggrafiek. Deze moet gebroken worden om de bovenkant van het KT stijgend trendkanaal te bereiken, thans rond 407,75. Steun ligt er rond de 402,45. Onderkant stijgend trendkanaal ligt rond de 400. Zolang we in dit kanaal blijven bewegen is de trend opwaarts,
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Syncophase

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
23 mei 2014 09:30 #229 door Knakenpoetser

PutCall schreef :

Knakenpoetser schreef : Waarschuwing: de VIX is een verwachting. Geen zekerheid. Hoge VIX kan duiden op verwachtingen voor sterke daling of stijging.


klopt Knaak, niets is een zekerheid alleen dat we dood gaan. De VIX is een angstmeter. Ik ben een TA man en merk op dat rond de standen bij de VIX AEX van 12 meestal een top wordt gemaakt bij de AEX index zelf.


Ik ben al aan het zoeken naar een plaatje met de correlatie tussen VIX en een index.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
23 mei 2014 09:28 #228 door PutCall

Knakenpoetser schreef : Waarschuwing: de VIX is een verwachting. Geen zekerheid. Hoge VIX kan duiden op verwachtingen voor sterke daling of stijging.


klopt Knaak, niets is een zekerheid alleen dat we dood gaan. De VIX is een angstmeter. Ik ben een TA man en merk op dat rond de standen bij de VIX AEX van 12 meestal een top wordt gemaakt bij de AEX index zelf.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
23 mei 2014 09:23 #226 door PutCall

Linkerbaan schreef : Hoi PC,

heb hier nog een vix grafiek die iets verder teruggaat, met nog 1 lager steunniveau


ik lees dat vele analisten de AEX naar de 420 zien gaan en zelfs lees is 440. Ik kan dit niet rijmen met de VIX AEX. Ook de VIX Wall Street staat op laagte records. Er zit totaal geen angst in de markt. Statistisch gezien moet er binnenkort goed met de boom geschud worden. Correctie van 10% binnen de LT stijgende trend is alleen maar positief voor het verder verloop van de stijgende trend.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
23 mei 2014 09:22 #225 door Knakenpoetser
Waarschuwing: de VIX is een verwachting. Geen zekerheid. Hoge VIX kan duiden op verwachtingen voor sterke daling of stijging.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
23 mei 2014 09:16 #224 door Partimetrader
Resume, hoe lager de vix en hoe hoger de koers hoe groter de correctie?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Partimetrader
  • Partimetrader's Profielfoto
23 mei 2014 09:15 #223 door Linkerbaan
Hoi PC,

heb hier nog een vix grafiek die iets verder teruggaat, met nog 1 lager steunniveau
Bijlagen:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
23 mei 2014 09:14 #221 door Knakenpoetser

PutCall schreef : grafiekje van de VIX AEX. Deze is aangekomen rond de 12. Hier lagen in het verleden de bodems van medio augustus 2013 en begin januari 2014. Kijken we terug naar de AEX index dan zien we dat rond dit niveau een top werd gemaakt. In januari resulteerde dit in een correctie van een kleine 30 punten. Een voorbode op een aanstaande correctie...


Hi Putcall, doe jij veel met de VIX?

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
23 mei 2014 09:14 #220 door Knakenpoetser

Linkerbaan schreef : Mogguh allen

Fred ik heb je even een karma +1 gegeven, goed artikel!

PS. hoe Knaak toch aan 2x karma komt, is me een raadsel :P :lol: :lol:


Tja, blijkbaar heb ik vrienden :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Linkerbaan

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Knakenpoetser
  • Knakenpoetser's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden