Deze site maakt gebruik van cookies om het beste gebruikersgemak te garanderen.

Day Trading - Archief

02 juni 2014 16:03 #411 door ArnoB
De DAX begint wel te bewegen...

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 juni 2014 16:00 #410 door Spin
Yep het is rustig hier maar er is dan ook niet veel te posten, misschien wel niet tot donderdag....

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Spin
  • Spin's Profielfoto
02 juni 2014 14:56 #409 door ArnoB
zzzzz :oops:

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 juni 2014 13:26 - 02 juni 2014 13:32 #408 door ArnoB

PutCall schreef : Even een vraagje:

Wat wil dat Karma zeggen?
Vrijdag stond er bij mij nog 9 en nu staat er 5.

De bedoeling van Karma is dat wanneer leden jou berichten waarderen ze je een + geven, zodat je een hogere karma krijgt. Het tegenovergestelde kun je doen als je leden hebt die berichten plaatsen met bijdragen die zorgen voor een negatieve sfeer. Dit leek mij een mooi instrument om de bijdragen van leden op een waarde te schalen, maar als je van 9 naar 5 schiet dan werkt het niet zoals ik hoopte. Leden kunnen ook maar Karma wijzigen binnen elke 6 uur, dus het is niet 1 persoon die zoiets zou kunnen doen :-(
Laatst bewerkt: 02 juni 2014 13:32 door ArnoB.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 juni 2014 13:16 #407 door Linkerbaan

PutCall schreef : Even een vraagje:

Wat wil dat Karma zeggen?
Vrijdag stond er bij mij nog 9 en nu staat er 5.


ik zou het niet al te serieus nemen

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
02 juni 2014 11:49 #406 door Fred
Goodday

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
02 juni 2014 11:49 #405 door Fred
Goodday.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Fred
  • Fred's Profielfoto
02 juni 2014 11:31 - 02 juni 2014 11:31 #404 door India
Experiment: ik stel voor dat iedereen via Twitter reclame maakt voor deze site. Ik ben nl. benieuwd wat het effect qua aantal postings is. En, is de wereld van daghandelaren een select of aselect gezelschap?
Laatst bewerkt: 02 juni 2014 11:31 door India.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • India
  • India's Profielfoto
02 juni 2014 11:18 #403 door India

PutCall schreef : Even een vraagje:

Wat wil dat Karma zeggen?
Vrijdag stond er bij mij nog 9 en nu staat er 5.


Blijkbaar is het iets dat in een weekend zomaar kan halveren.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • India
  • India's Profielfoto
02 juni 2014 11:04 #402 door PutCall
Even een vraagje:

Wat wil dat Karma zeggen?
Vrijdag stond er bij mij nog 9 en nu staat er 5.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
02 juni 2014 11:03 #401 door PutCall

Groentje schreef :

PutCall schreef :

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef : vix staat laag en vix indicator op een extreem laag niveau (en wel niveau waarbij er in het verleden vaak een draai kwam)

Donderdag is er wel een grote kans dat deze omhoog schiet, met de ECB uitvoeringen (welke dan ook).


In de markt is een renteverlaging naar 0,10% van 0,25% en een negatieve depositorente in Frankfurt voor de banken van -0,10% ingeprijst, althans dat verwachten Reuters en Bloomberg. Draghi zal met nieuw nieuws moeten komen om de verwachtingen van de markt te verslaan. Blijft spannend...


Maar een uitspraak als "Ik zal er alles aan doen om deflatie tegen te gaan" kan de beurs zo 10 tallen punten hoger zetten.


Hij moet met nieuw nieuws komen. Dat verhaaltje van alles er aan doen om deflatie tegen te gaan kent de markt nu onderhand wel.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
02 juni 2014 10:56 #400 door Groentje

PutCall schreef :

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef : vix staat laag en vix indicator op een extreem laag niveau (en wel niveau waarbij er in het verleden vaak een draai kwam)

Donderdag is er wel een grote kans dat deze omhoog schiet, met de ECB uitvoeringen (welke dan ook).


In de markt is een renteverlaging naar 0,10% van 0,25% en een negatieve depositorente in Frankfurt voor de banken van -0,10% ingeprijst, althans dat verwachten Reuters en Bloomberg. Draghi zal met nieuw nieuws moeten komen om de verwachtingen van de markt te verslaan. Blijft spannend...


Maar een uitspraak als "Ik zal er alles aan doen om deflatie tegen te gaan" kan de beurs zo 10 tallen punten hoger zetten.

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Groentje
  • Groentje's Profielfoto
02 juni 2014 10:45 #399 door ArnoB

PutCall schreef : In de markt is een renteverlaging naar 0,10% van 0,25% en een negatieve depositorente in Frankfurt voor de banken van -0,10% ingeprijst, althans dat verwachten Reuters en Bloomberg. Draghi zal met nieuw nieuws moeten komen om de verwachtingen van de markt te verslaan. Blijft spannend...

Maar dit kan dus ook tegenvallen, zeker bij het extra verhaal wat erna gehouden wordt. Enfin, het is koffiedik kijken voor alsnog...
Een correctie einde deze week / vanaf begin volgende week _lijkt_ logisch O:)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 juni 2014 10:40 #398 door PutCall

ArnoB schreef :

Linkerbaan schreef : vix staat laag en vix indicator op een extreem laag niveau (en wel niveau waarbij er in het verleden vaak een draai kwam)

Donderdag is er wel een grote kans dat deze omhoog schiet, met de ECB uitvoeringen (welke dan ook).


In de markt is een renteverlaging naar 0,10% van 0,25% en een negatieve depositorente in Frankfurt voor de banken van -0,10% ingeprijst, althans dat verwachten Reuters en Bloomberg. Draghi zal met nieuw nieuws moeten komen om de verwachtingen van de markt te verslaan. Blijft spannend...

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • PutCall
  • PutCall's Profielfoto
02 juni 2014 09:46 #397 door ArnoB

Linkerbaan schreef : vix staat laag en vix indicator op een extreem laag niveau (en wel niveau waarbij er in het verleden vaak een draai kwam)

Donderdag is er wel een grote kans dat deze omhoog schiet, met de ECB uitvoeringen (welke dan ook).

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • ArnoB
  • ArnoB's Profielfoto
02 juni 2014 09:44 #396 door Linkerbaan
vix staat laag en vix indicator op een extreem laag niveau (en wel niveau waarbij er in het verleden vaak een draai kwam)

Please Inloggen or Maak een account aan to join the conversation.

  • Linkerbaan
  • Linkerbaan's Profielfoto
Tijd voor maken pagina: 0.483 seconden